Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan allihop jag har ett dunder problem med min usb synth..Jag har en radium 61 och har ett fenomen problem (den funkar som den ska i 15 secunder sedan tappar den kontakten. jag har provat allt från att byta usb portar till drivrutiner. Det blev så här efter jag bytt moder kort i datorn..tidigare har den funkat gallant

Nån som vet nåt av det här phenomenet

Annons
Postat

jag har en ström adapter har haft det i 4 år och det har alltid funkat det vart så här sen jag bytte moder kortet....

det känns som det skulle kunna krocka med nåt 😛

Postat

Det kan vara pci relaterat. Kolla vilka enheter som delar irq med din USB-port. Högerklicka på "Den här datorn/Egenskaper/Maskinvara/Enhetshanteraren/Visa/Resurser efter typ".

Det kan kanske vara läge att flytta runt de PCI-kort du har installerade.

Annars kan det tyvärr helt enkelt vara så att ditt nya moderkort är sopigt på att hantera ditt keyboard.

Eller möjligen att din strömförsörjning inte räcker till.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.