chiefrebelangel (oregistrerad) Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 God dag på er i stugorna där ute... Andreas heter jag... 31 år... Spelat trummor/gitarr i snart 26 år... Dom senaste 5 åren bara på hobbynivå. Fast nu har den blodade tanden kommit igång igen... Lirar väl mest ihop med brorsan numera, lite jams o sånt e ju alltid trevligt. Det brukar mest bli gammal The Sweet när brorsan e med men det e ju aldrig fel med lite Set me free & dylikt. Nåväl... Jag har inhandlat lite prylar o grejs så jag tänkte dra igång lite med inspelning. Mest för att leka mig fram till ett roligt sätt att jobba på. Om jag hade varit seriös så hade jag bara tröttnat... Men men... vi får se vart det bär hän... Ser fram emot att lära känna er gamla rävar (yttryckt med stor respekt) samt läsa o lära mig massor av er mångåriga erfarenheter... Jag har bara en erfarenhet tyvärr... Skippa första o sista ölen om du ska lira in trummor... Bara ett tips... //Ses i djungeln... //Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 Haj Andreas och välkommen hit till forumet. Hoppas du kommer trivas 🙂 MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stonerbox Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiefrebelangel (oregistrerad) Postat 7 oktober 2008 Dela Postat 7 oktober 2008 Tackar så hjärtligt... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 8 oktober 2008 Dela Postat 8 oktober 2008 Det blir bara fler och fler folk, kul kul kul! 😄 Hoppas du trivs! mvh Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiefrebelangel (oregistrerad) Postat 9 oktober 2008 Dela Postat 9 oktober 2008 Det blir bara fler och fler folk, kul kul kul! ☺️ Hoppas du trivs! mvh Christian Det kommer jag säkert göra... Tackar... :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 9 oktober 2008 Dela Postat 9 oktober 2008 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 oktober 2008 Dela Postat 9 oktober 2008 HiYa 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 9 oktober 2008 Dela Postat 9 oktober 2008 välkommen, sweet var riktigt bra, gjorde många bra låtar. en av mina favoriter är: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiefrebelangel (oregistrerad) Postat 11 oktober 2008 Dela Postat 11 oktober 2008 HiYa 😄 Min favorit med The Sweet e faktiskt HELA Sweet Fanny Adams... Finns fasen inte en kass låt på den :-) Sånt görs minsann inte längre... Tyvärr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.