brille Postat 24 september 2008 Dela Postat 24 september 2008 Hallå hallå. Jag har gjort en del låtar i FL 7 och några med min egna sång i, men resultatet blir inte så jättebra. Jag vill efter lika nån typ av sådan här röst -> http://www.youtube.com/watch?v=jcmxoMrQf4U Vilka effekter bör man använda m.m.? (Jag har auto-tune och FL-effekterna) Tack 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 24 september 2008 Dela Postat 24 september 2008 låten heter ju autotune så det kan väl vara en bra början. annars kan du höra med Tbruce på forumet, han brukar ha nått liknande på sina låtar: dansa med en utomjording märkliga små djur http://www.myspace.com/monsterfabriken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 24 september 2008 Trådstartare Dela Postat 24 september 2008 Ok Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 Komiskt... den där låten skrev jag till henne ha ha ha 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 25 september 2008 Dela Postat 25 september 2008 Komiskt... den där låten skrev jag till henne ha ha ha 🙂 haha, nice perra 😛 jag måste bara säga att din version på "här kommer rebecka" är sååå mycket bättre än originalet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 25 september 2008 Trådstartare Dela Postat 25 september 2008 Komiskt... den där låten skrev jag till henne ha ha ha 😳 haha, nice perra jag måste bara säga att din version på "här kommer rebecka" är sååå mycket bättre än originalet. ☺️ Ja den är fett nice ^^! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.