Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Köpte den här idag. Sjukt att den kostar 650:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kvd669o Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 jag köpte en b1 studio project mik och då ingick en sån där i priset/paketet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Fanns det verkligen ingen billigare som passar till røde-mickar? De är väl ganska standard i formatet? Men jo, "märkes"-tillbehör är sällan billiga. Kolla bara på Nikon och Canons priser på systemkameratillbehör. De kan lätt ta 300kr för en liten plastbit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonasW Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Oftast är ju lite billigare upphängningar lite sådär i kvaliteten. Har en som jag betalade runt 200:- för och den har gummisnoddsupphängning vilket gör att man är lite rädd att micken ska ramla igenom 🙂 Men den funkar fint för hemmabruk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Jag hade 2st såna där man kan köpa för 300:-/st som jag nu snört bort. Blev less på att dra åt vingmuttern med polygrip för att inte mickens tyngd ska tilta hela korgen. Nu har jag ju 2st SM2:or varav den ena ingick då jag köpte K2:an. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Basso Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 (redigerat) Är bara att såga ett spår i nedredelen som är gängad o vrida lös den så passar den perfekt till K2. Delen som är räfflad alltså, jag tillverkade ett par sådana när jag hade ett par K2:or. Finns på Jam för 395:- st Redigerat 23 september 2008 av Basso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Det var 2 såna där jag snörde. Helt värdelös för tunga stormembranare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Basso Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 (redigerat) Nå jag har haft Röde K2 och NTK, o det var inte det minsta problem att ha dom i dom där hållarna. Dessutom är ju Rödes SM2 fula som man skäms att visa dom Redigerat 23 september 2008 av Basso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.