Jump to content
Annons

Vilka på forumet är "kända"?


djstyler

Recommended Posts

Vad jag vet har vi ju iaf två av Kobojsarna.

Sen så titta jag runt på syberspäjjs idag o hitta denna, på sidan ska det vara preview versioner av låtar på nån skiva.

Där hitta jag ju Munkie. (spår 76)

Någon som vet nån mer?

Redigerat av djstyler
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vizay (oregistrerad)
Vad jag vet har vi ju iaf två av Kobojsarna.

Sen så titta jag runt på syberspäjjs idag o hitta denna, på sidan ska det vara preview versioner av låtar på nån skiva.

Där hitta jag ju Munkie. (spår 76)

Någon som vet nån mer?

jag skulle säga definera kända...skulle gissa att det säkerligen lurkar omkring en å annan "kändis" här som så att säga är känd inom sin genre men kanske inte sådär allmänt hos gemene man. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du DJ Styler?? 😆

Hur känd är känd? I min by känner alla mig o varandra... 😛

Intressant frågeställning...man kanske kan utveckla: Har nån släppt skivor? Turnerat utanför Sverige? Spelat med nån TV- kändis? Spelat in Britney Spears? ..etcetc... Fast många vill kanske vara anonyma.

Link to comment
Dela på andra sajter

I musikväg så är väl de mest uppmärksammade grejerna jag gjort mitt gamla leksaksbitpop-projekt Animal Keyboard: www.myspace.com/animalkeyboardband

..och sen min metalremix av Alla som inte dansar av Maskinen, fast det är mer remixen som blivit lite känd, jag är hyffsat anonym där hehe.

Så nej jag är inte så känd. 😎 Fast när jag är klar med min solo-EP så ska jag fan få det känt!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kändis o kändis, den mannen som satt ihop den skivan är ju en vanlig tonåring som letat upp lite osignerade låtar (och signerat) och tryckt ihop i en samling. 🙂 En som "kändis" här på forumet är ju "iGnu" från Kobojsarna. 😎

Men finns nog fler "kändisar" registrerade 🙂

Redigerat av Munkie
Link to comment
Dela på andra sajter

Sabatons sångare hänger här men jag har så dåligt minne att jag inte minns vad han heter. Vet hur avataren ser ut dock. 😎

Brojd

***

Sen har ju sign "Claypool" bandet Diablo Swing Orchestra. Dom är bäst i världen och man måste absolut köpa deras skiva:)

Signert är ju oxå bäst i världen; Swedish for beginners har väl toppat internettopplistor 5 gånger åtminstone:)

Mer hårdrock: sign BaldByChoice sjunger i Dogpound, de har väl släppt tre album (?)

tjing

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

Sabatons sångare hänger här men jag har så dåligt minne att jag inte minns vad han heter. Vet hur avataren ser ut dock. 😎

Brojd

***

Sen har ju sign "Claypool" bandet Diablo Swing Orchestra. Dom är bäst i världen och man måste absolut köpa deras skiva:)

Signert är ju oxå bäst i världen; Swedish for beginners har väl toppat internettopplistor 5 gånger åtminstone:)

Mer hårdrock: sign BaldByChoice sjunger i Dogpound, de har väl släppt tre album (?)

tjing

Brojd var det jag! Visste att det började på B men sen var det stopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...