KillwithSkill Postat 18 september 2008 Postat 18 september 2008 GokvĂ€ll gubbs'n'babes! Jag Ă€r inte sĂ„ hemma pĂ„ det dĂ€r med midi och Ă€r pĂ„ jakt efter en kabel med USB 2.0 i ena Ă€nden och tvĂ„ midi (in/out) i andra. NĂ„n som vet en bra kabel med typ 2-3 meters lĂ€ngd? GĂ€rna utan tjaffs med drivisar. Sitter dessutom pĂ„ krĂ€kframkallande Vista i burken. Sitter och gör förberedelser med Yamaha Studio Manager pĂ„ min laptop och ska föra över det sen till en Yamaha M7. Det tar ju trots allt lite tid att namnge kanaler, fixa med effekter plus att man kommer Ă„t mer parametrar med Manager Ă€n vad man gör direkt med bordet. Tacksam för hjĂ€lp! Mvh// Mr Pink! đ
KillwithSkill Postat 20 september 2008 TrĂ„dstartare Postat 20 september 2008 Verkligen ingen midi-nisse som vet? đ
Itzhak Postat 20 september 2008 Postat 20 september 2008 GokvĂ€ll gubbs'n'babes! Jag Ă€r inte sĂ„ hemma pĂ„ det dĂ€r med midi och Ă€r pĂ„ jakt efter en kabel med USB 2.0 i ena Ă€nden och tvĂ„ midi (in/out) i andra. NĂ„n som vet en bra kabel med typ 2-3 meters lĂ€ngd? GĂ€rna utan tjaffs med drivisar. Sitter dessutom pĂ„ krĂ€kframkallande Vista i burken. Sitter och gör förberedelser med Yamaha Studio Manager pĂ„ min laptop och ska föra över det sen till en Yamaha M7. Det tar ju trots allt lite tid att namnge kanaler, fixa med effekter plus att man kommer Ă„t mer parametrar med Manager Ă€n vad man gör direkt med bordet. Tacksam för hjĂ€lp! Mvh// Mr Pink! đ sök efter midi-interface pĂ„ ex. 4sound, börsen, thomann eller nĂ„gon annan Ă„terförsĂ€ljare som passar din smak.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.