Jump to content
Annons

Dags för ny dj mixer.


d07

Recommended Posts

Hej alla på studio forum!

Känner att det är dags för en ny mixer nu när min gamla Numark DM1050 börjar bli sliten. Har kollat mycket på Behringers DDM-4000. Har hittat den för 3749kr på emusic.

Så det jag vill veta är om någon äger/har ägt den eller vet någonting bra eller dåligt. Kan tillägga att mixern kommer användas både hemma och ute på spelningar tillsammans med en Numark CDN-35.

Vet ni någon bättre mixer i samma prisklass och som har liknande funktioner så kan ni ge lite tips. :rolleyes:

Mvh Adrian.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har kollat upp Thomann, man verkar inte kunna betala med postförskott. Tror det får bli från emusic jag beställer om det blir nått. Skulle hjärna vilja veta vad nån har att säga om mixern, förutom att det är bra pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wooh wooh, sakta i backarna.. Köp INTE nåt som det står Behringer på.. iaf inte när det gäller dj-prylar. Om jag hade vart du så hade jag kollat på denna mixern:

Pioneer DJM400

Den har jag själv och den fungerar super! Pioneer gör bra grejer som håller! Det gör inte Behringer.. Den är inte så mycket dyrare än den du kollat på 😉 dock har den lite färre effekter osv, men funkar utmärkt ändå ☺️ En riktigt bra mixer tycker jag! Släng ett öga på den 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla på studio forum!

Känner att det är dags för en ny mixer nu när min gamla Numark DM1050 börjar bli sliten. Har kollat mycket på Behringers DDM-4000. Har hittat den för 3749kr på emusic.

Så det jag vill veta är om någon äger/har ägt den eller vet någonting bra eller dåligt. Kan tillägga att mixern kommer användas både hemma och ute på spelningar tillsammans med en Numark CDN-35.

Vet ni någon bättre mixer i samma prisklass och som har liknande funktioner så kan ni ge lite tips. ☺️

Mvh Adrian.

Snackas om denna mixer på detta forum DJBATTLE

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat på pioneer mixern den skulle kanske funka, dock hade jag försöka hålla mig under 4000kr. Har glömt nämna att mixer helst ska ha fler kanaler än 2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat på pioneer mixern den skulle kanske funka, dock hade jag försöka hålla mig under 4000kr. Har glömt nämna att mixer helst ska ha fler kanaler än 2.

Varför ska du ha fler än 2 kanaler till en Numark CDN-35?

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat på pioneer mixern den skulle kanske funka, dock hade jag försöka hålla mig under 4000kr. Har glömt nämna att mixer helst ska ha fler kanaler än 2.

Varför ska du ha fler än 2 kanaler till en Numark CDN-35?

Varför? Jo tänkte senare framöver skaffa en eller två table top cd spelare som jag kan köra tillsammans med CDN-35.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat på pioneer mixern den skulle kanske funka, dock hade jag försöka hålla mig under 4000kr. Har glömt nämna att mixer helst ska ha fler kanaler än 2.

Varför ska du ha fler än 2 kanaler till en Numark CDN-35?

Varför? Jo tänkte senare framöver skaffa en eller två table top cd spelare som jag kan köra tillsammans med CDN-35.

Ok.. aja du gör som du vill. :rolleyes: Jag hade nog satsat på en pioneer.. eller kanske denna om du inte behvöer massa effekter osv..

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...