Jump to content
Annons

Guitar Rig 3 Session, USB 2.0 interface & Cubase LE 4


Rowyn

Recommended Posts

Tjenare allesammans. Jag har snubblat över ett väldigt intressant paket på en websida vid namn Andertons. Jag kan väl länka och strunta i att förklara det hela.

http://www.andertons.co.uk/acatalog/info_NIGRSESSION.html

2000:- ungefär + frakt.

Jag undrar om detta är ett helt okej nybörjarset till att spela in musik? Jag har ingen erfarenhet av att spela in eller göra något vad gäller studio eller ljudteknik. Men eftersom gitarr är mitt huvudinstrument så kändes detta som ett väldigt bra erbjudande för mig att vara kreativ och spara mina riffs m.m. Era tankar och åsikter tack. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

OM det är! Själv började jag med en tele-kabel som jag tröck in i datorns 3.5 mm (via en tele-->3,5 mm konverter) uttag på ljudkortet. Jag var toknöjd då :rolleyes: Kör till på detta! Dock behöver du ett inspelningsprogram (Cubase, Logic etc..)

Redigerat av jesus
Link to comment
Dela på andra sajter

OM det är! Själv började jag med en tele-kabel som jag tröck in i datorns 3.5 mm (via en tele-->3,5 mm konverter) uttag på ljudkortet. Jag var toknöjd då 😛 Kör till på detta! Dock behöver du ett inspelningsprogram (Cubase, Logic etc..)

Cubase 4 följer med i paketet tillsammans med Guitar Rig 3 och USB interface. 🙂

Men tack för svaret. 🙂 Det lutar nog starkt åt att jag köper det där nog tillsammans med en ny billig elgitarr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...