Jump to content
Annons

Hej


jappe (oregistrerad)

Recommended Posts

jappe (oregistrerad)

Hej allihopa!

Senkomna presentationer verkar vara en trend hÀr; den vill jag inte bryta. Följdaktligen: Jag Àr en syntÀlskare som vuxit upp med inspirationskÀllor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Jag Àr enormt imponerad av den höga kvalitén pÄ musiken ni publicerar hÀr och hoppas att mina demo's inte kommer att försÀmra genomsnittet drastiskt iallafall!

Reason, Adobe Audition & Melodyne Àr de verktyg jag jobbar med. Jag en musikfanatiker vilket...tyvÀrr...ofta leder till sena nÀtter med musiken nÀr jag Àr inne i en sÄdan period.

Vi ses pÄ forumet!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Jag Àr en syntÀlskare som vuxit upp med inspirationskÀllor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Tjenare! Varmt vĂ€lkommen! Men.....hur fĂ„r du in Genesis i den dĂ€r raden? Är det du som Ă€r Patrick Bateman?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jappe (oregistrerad)
Jag Àr en syntÀlskare som vuxit upp med inspirationskÀllor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Tjenare! Varmt vĂ€lkommen! Men.....hur fĂ„r du in Genesis i den dĂ€r raden? Är det du som Ă€r Patrick Bateman?

Mja...Genesis Àr lite "odd one out" i den listan förstÄs...men de Àr nÀrapÄ min favorit alla kategorier; ett otroligt bra band jag aldrig verkar tröttna pÄ.

Electronica Àr min favoritgenre normalt, men jag kan inte motstÄ bra musik av nÄgon genre (nja...opera Àr lite svÄrsmÀlt).

Skulle kunna fylla pÄ med ELO(mest de tidiga skivorna), Steely Dan, Sweet, Zawinul Syndicate, Weather Report m fl.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...