Jump to content
Annons

Trådlöst Tangentbords Problem


Falir

Recommended Posts

Hallå gott folk, är nybliven medlen på det här forumet.

Och jag har en fråga och ställa: Vad tror ni är felet med mitt tangentbord?

Tidigare idag satt jag och lirade WoW, helt plötsligt när jag skulle skriva i chatten så ville det inte längre, det la helt enkelt av. Jag tänkte "Ah, eftersom det är trådlöst så är det nog batteriet som är kapput". Går och hämtar nya batterier, stänger av WoW och byter ut batterierna. Det funkar ändå inte, jag är full av under och i min desperata tillvaro försöker jag med att starta om datorn. Datorn startas om men det funkar fortfarande inte. Efter tio minuter har jag testat allt jag har kunnat komma på, vilket innefattar: Dra ut kontakten, kolla sändaren, kollat om min trådlösa mus som har samma sändare som tangentbordet fungerar vilket den gör.

Batterierna är det inget fel på, helt nya funkar perfekt i en ficklampa. Jag antar att det inte är något fel på sändaren i och med att musen har samma. Det låg en mobiltelefon bredvid datorn som jag flyttade men ingenting händer för det.

Jag har slut på idéer. Jag kan anta att det var fel av mig när jag tog ut batterierna medans Windows fortfarande var på, men det fungerade ju när det gällde musen?

Jag har skrivit ner all information nu och jag överlämnar detta till någon snäll själ som orkar läsa igenom hela inlägget.

Hjälp mig snälla!

Ha det gutt!

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallå gott folk, är nybliven medlen på det här forumet.

Och jag har en fråga och ställa: Vad tror ni är felet med mitt tangentbord?

Tidigare idag satt jag och lirade WoW, helt plötsligt när jag skulle skriva i chatten så ville det inte längre, det la helt enkelt av. Jag tänkte "Ah, eftersom det är trådlöst så är det nog batteriet som är kapput". Går och hämtar nya batterier, stänger av WoW och byter ut batterierna. Det funkar ändå inte, jag är full av under och i min desperata tillvaro försöker jag med att starta om datorn. Datorn startas om men det funkar fortfarande inte. Efter tio minuter har jag testat allt jag har kunnat komma på, vilket innefattar: Dra ut kontakten, kolla sändaren, kollat om min trådlösa mus som har samma sändare som tangentbordet fungerar vilket den gör.

Batterierna är det inget fel på, helt nya funkar perfekt i en ficklampa. Jag antar att det inte är något fel på sändaren i och med att musen har samma. Det låg en mobiltelefon bredvid datorn som jag flyttade men ingenting händer för det.

Jag har slut på idéer. Jag kan anta att det var fel av mig när jag tog ut batterierna medans Windows fortfarande var på, men det fungerade ju när det gällde musen?

Jag har skrivit ner all information nu och jag överlämnar detta till någon snäll själ som orkar läsa igenom hela inlägget.

Hjälp mig snälla!

Ha det gutt!

Micke

Det är nog helt enkelt så att ditt tangentbord är trasigt/kaputt/slutkört 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå gott folk, är nybliven medlen på det här forumet.

Och jag har en fråga och ställa: Vad tror ni är felet med mitt tangentbord?

Tidigare idag satt jag och lirade WoW, helt plötsligt när jag skulle skriva i chatten så ville det inte längre, det la helt enkelt av. Jag tänkte "Ah, eftersom det är trådlöst så är det nog batteriet som är kapput". Går och hämtar nya batterier, stänger av WoW och byter ut batterierna. Det funkar ändå inte, jag är full av under och i min desperata tillvaro försöker jag med att starta om datorn. Datorn startas om men det funkar fortfarande inte. Efter tio minuter har jag testat allt jag har kunnat komma på, vilket innefattar: Dra ut kontakten, kolla sändaren, kollat om min trådlösa mus som har samma sändare som tangentbordet fungerar vilket den gör.

Batterierna är det inget fel på, helt nya funkar perfekt i en ficklampa. Jag antar att det inte är något fel på sändaren i och med att musen har samma. Det låg en mobiltelefon bredvid datorn som jag flyttade men ingenting händer för det.

Jag har slut på idéer. Jag kan anta att det var fel av mig när jag tog ut batterierna medans Windows fortfarande var på, men det fungerade ju när det gällde musen?

Jag har skrivit ner all information nu och jag överlämnar detta till någon snäll själ som orkar läsa igenom hela inlägget.

Hjälp mig snälla!

Ha det gutt!

Micke

Det är nog helt enkelt så att ditt tangentbord är trasigt/kaputt/slutkört 🙂

.. Helt säker? Isåfall hur i helvete gick den sönder? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså ...

Snubben har registrerat sig här på Studio Forum rätt så nyligen, för att säga att han inte kan spela WoW för att hans tangentbord har f*ckat sig? ... Visst, allt behöver inte handla om musik jämt .. men snacka om snyggt första intryck 🙁

Och inte nog med det, inlägget ligger i Komposition, arrangering!!

dwtf_lg.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, har sändaren någon knapp på sig? Jag fick ett trådlöst tangentbord för ett tag sedan och det händer att det lägger av men då får man låta sändaren söka igen. Trycker på någon av knapparna så den börjar blinka och så trycker man på tangentbordet så ansluts det igen. Kanske kan vara nått sånt?

Välkommen förresten. 😎

Och inte nog med det, inlägget ligger i Komposition, arrangering!!

🙁

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Trådlöst tangentbord och mus är bara att tigga om problem. 🙁 Hade det och var ett jävla problem. Vet inte hur många gånger som det lade av och fick t om starta om datorn. Krånglade till slut en gång att jag blev så jävla förbannad att jag började banka på tangentbordet och slutligen hoppade på det, galen av ilska. 😎 Sen var det bara gå till närmaste elektronikkedja och köpa nytt. Den här gången inte trådlöst och jag har inte haft några som helst problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...