Fertan Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Inte haft några som helst problem med detta... Kanske bara är jag som haft tur.
Linus Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Jag har faktiskt fått detta problem de senaste veckan. Måste logga in varje gång jag besöker sidan. Kolla vilket IP-nummer som du har ut mot Internet. Är det alltid samma nummer? (Du kan alltså inte förlita dig på det IP-nummer som din dator rapporterar lokalt då det tilldelats av modem/router. Kolla med t ex ipnummer.se)
Björn Olsberg Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 I slutet av juni gjordes en korrigering vad gäller kakorna (cookies) som skulle kunna ha med detta att göra. Som framkommit tidigare i tråden, så ska det räcka med att rensa kakorna tillhörande studio.se och forum.studio.se för att lösa problemet. Mvh .björn.
YogSothoth Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Har rensat kakor tidigare (eftersom jag misstänkte dom när jag började få problem), men rensade nu för alla studio-domäner (hade nog missat nån) och nu verkar det funka! Tack för tipset!
Memphis Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Tog också och tömde kakburken. Vekra funka nu. Thanks. Fast nu är jag sugen på riktiga kakor. /M
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.