Jump to content
Annons

Krogen Irl - Växjö


Neko

Recommended Posts

Vad när och hur skulle vara bra att diskutera i en tråd som denna. Mitt första förslag är V.45 och framåt. Har tid och möjlighet då. (Inte alla dagar, men många)

Aktivitet fallar väl in under vad de flesta skulle vilja göra. krogen, fiket eller det som faller oss in?

Intresserade såhärlångt är:

Neko

Insolitus

Andreas L

Rix

Debree

Android

Addic59

Vill ni också vara med och bor i Växjö eller omnejd, bara hoppa på här!

EDIT: Lade till Andriod, hoppas han kan komma med 😆

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skulle kanske eventuellt kunna hänga på beroende på vad övrigt som inträffar... Fredag är bättre än torsdag, men egentligen vore nog lördag kanske bäst för min del?

Måste väl troligen pimpla läskeblask istället för öl eftersom jag måste köra hem till Kalmar på nattkröken... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit helkul att hälsa på i sin gamla hemstad, men de närmaste helgerna är uppbokade 😉

Finns inte PM kvar vid biblioteket som bra lokal? (ursäkta om mina kunskaper om Växjö är ouppdaterade)

EDIT: Kul med ett sådant initiativ, Neko! Frågat Tobias?

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle kanske eventuellt kunna hänga på beroende på vad övrigt som inträffar... Fredag är bättre än torsdag, men egentligen vore nog lördag kanske bäst för min del?

Måste väl troligen pimpla läskeblask istället för öl eftersom jag måste köra hem till Kalmar på nattkröken...  🙁

Vi skulle kanske kunna samåka 😳

Vet inte om sambon släpper iväg mig dock 😛

EDIT:

Eller så skulle vi kunna ordna en här....... 😆

Redigerat av Twilight_Zound
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit helkul att hälsa på i sin gamla hemstad, men de närmaste helgerna är uppbokade 😳

Finns inte PM kvar vid biblioteket som bra lokal? (ursäkta om mina kunskaper om Växjö är ouppdaterade)

EDIT: Kul med ett sådant initiativ, Neko! Frågat Tobias?

Det har jag faktiskt glömt! Måste komma ihåg det. Hojta till när du har en helg ledig så tar vi en sväng då också! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har, om jag nu orkar släpa mig iväg...

Har ni bestämt nåt ställe än?

Förhoppningsvis nåt som ligger bra till så att en liten android med defekt lokalsinneskrets kan hitta rätt...

inte än

Därför jag sparkade upp tråden lite. Det ska nog ordna sig med att hitta, tror jag 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok hade missat det inlägget...

Fredag är absolut bäst för mig. Det är ju för katten redan torsdag idag (för det är väl den här veckan vi pratar om va? 🙁 )! Idag går inte alls...

Annars kanske Strip Music (Nej, inte en strippklubb, det är ett band! F.d. Yvonne.) på kåren här i Kalmar nästa torsdag kan va nåt? Ja, det ena utesluter ju förstås inte det andra. Särskilt inte eftersom det ju krävs kårleg för att komma in där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok hade missat det inlägget...

Fredag är absolut bäst för mig. Det är ju för katten redan torsdag idag (för det är väl den här veckan vi pratar om va? 🙁 )! Idag går inte alls...

Annars kanske Strip Music (Nej, inte en strippklubb, det är ett band! F.d. Yvonne.) på kåren här i Kalmar nästa torsdag kan va nåt? Ja, det ena utesluter ju förstås inte det andra. Särskilt inte eftersom det ju krävs kårleg för att komma in där.

OOOH! Strip music! (Och att säga att det är FD Yvonne är helt fel, även om det låter som deras 2 första skivor. Det är fel, eftersom den enda medlemmen som är kvar från någon av de 2 yvonnekonstellationerna är Henric de la Cour.) Det skulle jag gärna se. Tamejtusan!

Nej, det är v.46 vi pratar om, dvs nästa vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

OOOH! Strip music! (Och att säga att det är FD Yvonne är helt fel, även om det låter som deras 2 första skivor. Det är fel, eftersom den enda medlemmen som är kvar från någon av de 2 yvonnekonstellationerna är Henric de la Cour.) Det skulle jag gärna se. Tamejtusan!

Du får väl släpa dig hit då! Om jag lyckas få gästleg till flickvännen så kommer vi att gå och det kan nog i så fall kanske ordnas med en madrass också om det skulle behövas...

Och jo jag vet att det egentligen inte är fd Yvonne, men jag var lite lat och tänkte att de som är intresserade ändå skulle förstå... 😆

Nej, det är v.46 vi pratar om, dvs nästa vecka.

🙁

Ok, då är jag med... Och då är ju av naturliga skäl fredag bättre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag vågar/hinner och att det blir fredagen den 12:e så kanske jag dyker upp en sväng. Har en hel del i skolan för tillfället...

Som det pratades om i "Stockholmstråden" så skulle jag gärna se att man gick till ett "lugnt" ställe. Inte för att jag lider av tinitus eller liknande utan för att jag har så jävla svårt för människor som är lite för fulla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det pratades om i "Stockholmstråden" så skulle jag gärna se att man gick till ett "lugnt" ställe. Inte för att jag lider av tinitus eller liknande utan för att jag har så jävla svårt för människor som är lite för fulla.

Håller med på den punkten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det pratades om i "Stockholmstråden" så skulle jag gärna se att man gick till ett "lugnt" ställe. Inte för att jag lider av tinitus eller liknande utan för att jag har så jävla svårt för människor som är lite för fulla.

Speciellt när man inte känner dom... 😠

Men, men...i egenskap av **** bestämmer jag fredag v. 46!

Ställe får nån annan bestämma eftersom jag inte är särskilt hemma när det gäller bra ställen i Wexiö... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket trevligt initiativ detta.. Tyvärr får jag hoppa över denna gången, man är en lite väl busy snubbe helt enkelt.. Hoppas på fler tillfällen i vår kanske..

Gå till Bishop's, enda stället i stan som håller måttet vad gäller ölsortiment! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då släpar vi med dig nästa gång. Fredag är givet, Debree, Insolitus och jag minst. Andreas L, Addic och ni andra, är ni på fortfarande?

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...