creel (oregistrerad) Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 Jag har två låtar, varav den ena är nästan helt färdigmixad och den andra bara lite grovt. Jag skulle vilja exportera mixerinställningarna från den ena till den andra. Jag vet att detta går men jag vet inte hur. Har sökt på forumet och inte hittat nåt, har dessutom provat själv utan resultat. Hur gör man? Finns antagligen flera sätt. Tack på förhand!
creel (oregistrerad) Postat 12 juni 2008 Postat 12 juni 2008 (redigerat) Jag tror jag kom på det själv... man högerklickar i mixern och tar "Save all mixer setting", i andra projektet tar man "Load...". Hmm, det är så man gör men jag får det inte att funka ordentligt. Blir en massa fel. Tips? Redigerat 12 juni 2008 av creel
bonzo Postat 13 juni 2008 Postat 13 juni 2008 Blir en massa fel. Tips? Antar att antal/typ av kanaler diffar? Förmodligen måste det vara identiskt i båda projekten för att det ska funka. Man kan väl exportera/importera individuella kanaler dock. Lite bökigare, men men...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.