ramoand Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 (redigerat) Hej! Vet inte om det är helt rätt del av forum men... provar ändå.. (o ja, jag har sökt i forumet innan jag postade denna) Sitter o håller på me en bakgrund till bandets myspace. Men jag vet inte var jag ska ladda upp bilden så att jag har en url att länka till när jag ändrar bakgrundsbilden. Nån som vet nån bra sida där bilden ligger kvar så den inte försvinner efter ett tag? Och sen undrar jag om har erfarenhet av alla dessa myspace-editorer som finns och kan rekommendera nån bra? Finns ju massor på google om man söker, men har inte hittade nån som funkar riktigt bra ännu. Redigerat 7 juni 2008 av ramoand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 - En bra sida att ladda upp bilder på är Imageshack.us - Jag använder DENNA sidan när jag "pimpar" min myspace. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ramoand Postat 7 juni 2008 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2008 - En bra sida att ladda upp bilder på är Imageshack.us- Jag använder DENNA sidan när jag "pimpar" min myspace. Tack så mycket!!! 😉 Men jag har dock ett problem. Jag har fått till en skitsnygg layout nu me bakgrundsbild o banner på realeditor. Och så jag har fått koden, men när jag lagt in det i "bandbiografi" och klickar på förhandsgranska så blir det helt knas. Bakgrunden finns inte med o bannern kommer helt snett, o jag kan inte trycka på "OK" så att det sparas.. nån som kan hjälpa mig?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.