Guest precisionsound Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😏
patrik Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 "flöjtpaketet kostar 37 DOLLAR!!!! ... eller 275 kronor" 🙂 Snacka om att be-tona 🙂
lavrell Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 Hahahaha! 🙂 "DOLLAR" va ju helt klart skönast! 🙂 *asg* lite "Grilla" med Hassan över det hela 😄
Lundin Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHA...gliss anndo, stak atto eller leg attto.. Hal ion...vaffaen är en HAL ION??????????? 🙂 Blåsins trum enten... är det en sån där Ent från sagan om ringen om köpt sig ett trumset? 🙂 Här snackar vi skriv isär o det grövsta 😄
tordA Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 🙂 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 🙂
hammagrella Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 😲 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 😄 DEN minns jag Rockis! Nån manual som tjatade i takt va?! 😉
hackeman Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 😲 påminner om min gamla låt med datakackel som finns lång bak i demoforumet 😄 DEN minns jag Rockis! Nån manual som tjatade i takt va?! 😉 Just det ja... vem.. ehh.. var det du Rockis som gjorde den? Och sen gjorde Roffe (tror jag) oxå nån höjdare där han använde våra alias som text i nån låt som lät som den utspelade sig på ett krigsfält... nä dessa måste vi ju leta upp och boinka! 🙂
Neko Posted October 19, 2004 Posted October 19, 2004 Och Roffes tråd Klipp och klistra in eftersom Angelfire inte gillar direktlänkning Your browser does not support the HTML5 audio tag
osiris Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 he-so-ip-me-jp-ål-sm-ki-ad. Jag fatta ingenting 😛 Men skojj kanske det var... 😠 Love.
Recommended Posts