Jump to content
Annons

Hur många kör multipla alias här egentligen?


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 94
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

kristofer2000 (oregistrerad)

Jag har fler alias, den här som jag kör nu och en som jag hade för länge sedan när jag inte hade bredband, hade använt den om jag bara kommit ihåg vad jag hette he he 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Kör bara en användare, ser ingen poäng i att ha flera. Att argumentera med sig själv med flera olika inloggningar måste innebära att man verkligen borde skaffa sig ett jobb eller gå till en psykolog.

Varför ligger då din nya hemsida på PepeLogu´s sajt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör bara en användare, ser ingen poäng i att ha flera. Att argumentera med sig själv med flera olika inloggningar måste innebära att man verkligen borde skaffa sig ett jobb eller gå till en psykolog.

Varför ligger då din nya hemsida på PepeLogu´s sajt 😄

2 enkla anledningar.

1: Jag känner honom IRL och har tillgång till hans webspace.

2: Jag kommer för närvarande inte in på min FC klient på växjö universitet. Så när jag kan komma in där (dvs när jag orkat ringa supporten) så kommer min sida bums flytta dit.

EDIT: Tror Olsberg kan gå i god för mig om du fortfarande tvekar.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Kör bara en användare, ser ingen poäng i att ha flera. Att argumentera med sig själv med flera olika inloggningar måste innebära att man verkligen borde skaffa sig ett jobb eller gå till en psykolog.

Varför ligger då din nya hemsida på PepeLogu´s sajt 😄

2 enkla anledningar.

1: Jag känner honom IRL och har tillgång till hans webspace.

2: Jag kommer för närvarande inte in på min FC klient på växjö universitet. Så när jag kan komma in där (dvs när jag orkat ringa supporten) så kommer min sida bums flytta dit.

EDIT: Tror Olsberg kan gå i god för mig om du fortfarande tvekar.

Okej.. sorry. Självklart tror jag dej.. bara en spekulation 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hört talas om Joy Reid?

Läsvärt och tänkvärt angående att utge sig från att vara annan än den man är, på nätet:

http://www.urbansprawlrecords.com/thatscrazy.htm

http://www.livejournal.com/users/permanent4/132988.html

*börjar få sjuka idéer om att göra likadant*

... Neeej! Shit Hacke! Vad har du gjort med mig? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör bara en användare, ser ingen poäng i att ha flera. Att argumentera med sig själv med flera olika inloggningar måste innebära att man verkligen borde skaffa sig ett jobb eller gå till en psykolog.

Varför ligger då din nya hemsida på PepeLogu´s sajt 😄

2 enkla anledningar.

1: Jag känner honom IRL och har tillgång till hans webspace.

2: Jag kommer för närvarande inte in på min FC klient på växjö universitet. Så när jag kan komma in där (dvs när jag orkat ringa supporten) så kommer min sida bums flytta dit.

EDIT: Tror Olsberg kan gå i god för mig om du fortfarande tvekar.

Okej.. sorry. Självklart tror jag dej.. bara en spekulation 🙂

🙂 Haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bara mitt enda nick.. Snälla ni måste tro mig! Jag gör vad som helst för att bevisa det! Jag menar det här är nog det allvarligaste som nånsin hänt mig - vetskapen om att det kanske lurar riktigt fula fiskar där ute som kan utge sig för att vara nån annan än de är?! Gud så hemskt! Jag vågar nog aldrig lita på nån igen, allra minst på internet, vem vet vad det är för psykopat som sitter bakom skärmen på andra sidan?! Tänk om personen är alla personer jag pratar med?! Då är personen inte bara sjuk utan besitter även en en enorm simultankapacitet och kan skriva väldigt fort på tangentbordet... Usch!! Personen i fråga kanske inte är en person.. utan flera klonade psykopater som tillsammans samarbetar för att lura mig! Jag som inte betyder nånting, varför skulle nån vilja skada mig så?! Åhhh, jag kommer inte kunna sova inatt!! Allt jag vet är falskt, Matrix är här!! Jag lever i en artificiell verklighet!!! GAAAAHH!!!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
MarcusRombo (oregistrerad)
Dax att damma av denna tråden oxå tycker jag!!

🙂

/MarcusRombo

🙂😎🙂

Bra idé

/Grahn

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, när jag var ung och olärd hade jag flera alias på trance.nu mest för att jag gjorde musik under tre olika artistnamn/genres (typ goa, psy och melodisk trance). Ibland hände det att jag kommenterade/recenserade mina "egna" låtar, vilka jag naturligtvis höjde till skyarna *garv* Detta hjälpte dock till att få fler lyssnare eftersom tråden kom överst på listan igen. Detta i sin tur gjorde att jag faktiskt fick mer konstruktiv kritik än vad jag annars skulle ha fått.

Nu är jag en gammal och vis man, som inte orkar hålla på så där längre, dessutom har jag inte gjort klart en låt (som är värd att läggas ut) på år och dar 😱

//peAk

Ps. Jo jag vet, mitt användarnamn är pXp vilket är en förkortning på "peAk eXperience" men i själva verket använder jag bara "peAk" eftersom jag är lat.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Okej då, såhär ligger det till. k9 och Olsberg är samma person (Det var därför det gick så snabbt att ändra från -k9- till k9). Grahn och MarcusRombo är samma person (han har skrivit jävligt mycket i OT totalt!!). Danny Cort och Dumb Dan är samma person (har dock inget bevis). Neko och Per är samma person. (Det fattar ju alla?! Neko var ju från början den där grekiska guden som ljög om sitt namn, Neko ville egentligen heta Per, så han började kalla sig just Per. Så detta dilemma är hämtat direkt ur den grekiska mytologin). Pazo och Pico är samma person.

Nu vet ni det! Nu vill jag inte höra något mer tjat om det här!

//Hackeman

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd!  😄

Fast ingen har väl erkännt något?  🙁

Jag är Gud.

Säkert? Alltså användaren Gud på forumet.. 🙂

Jag kan intyga att Hacke inte är en person som ljuger.

lol. Misstänkte det lite nån gång vill jag minnas.. Men det vet väl du allsmäktige redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd!  😄

Fast ingen har väl erkännt något?  🙁

Jag är Gud.

Säkert? Alltså användaren Gud på forumet.. 🙂

Jag kan intyga att Hacke inte är en person som ljuger.

lol. Misstänkte det lite nån gång vill jag minnas.. Men det vet väl du allsmäktige redan.

Hur i h-vete kan du misstänka det efter tre inlägg? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd!  😄

Fast ingen har väl erkännt något?  😕

Jag är Gud.

Säkert? Alltså användaren Gud på forumet.. 🙂

Jag kan intyga att Hacke inte är en person som ljuger.

lol. Misstänkte det lite nån gång vill jag minnas.. Men det vet väl du allsmäktige redan.

Hur i h-vete kan du misstänka det efter tre inlägg? 😄

Jag tror det var Roffe eller Rockfart som gissade det efter två... 🙂

Och när Neko blev moderator blev han detektiv och jämförde IP-adresser, och "gissade" rätt. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Reggade mig två gånger med olika adresser på ett annat forum....

Slu resultatet blev att jag kickades från forumet på båda adresserna och nu är de bannade för alltid...

Ett musik forum på svenska precis som det här men mycket o proffsigare..

www.musikforum.tk säger jag bu till kasst forum...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul tråd!  🥰

Fast ingen har väl erkännt något?  😱

Jag är Gud.

Säkert? Alltså användaren Gud på forumet.. 😄

Jag kan intyga att Hacke inte är en person som ljuger.

lol. Misstänkte det lite nån gång vill jag minnas.. Men det vet väl du allsmäktige redan.

Hur i h-vete kan du misstänka det efter tre inlägg? 🥰

Jag tror det var Roffe eller Rockfart som gissade det efter två... 🙂

Och när Neko blev moderator blev han detektiv och jämförde IP-adresser, och "gissade" rätt. 😎

...hade jag ingen blekaste om. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Nä, jag har aldrig reggat mig dubbelt. Men jag kallar mig i bland Uthar Pendragon eller Viktor Petter Messerschmidt S:r på andra nätställen. ( Viktor Petter Messerschmidt J:r är min son.)

Edit: fell stavvnin

Redigerat av Stinkey
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt funderat på att regga flera identiteter. Kanske inte i det här forumet, jag minns inte, men anledningen är (som pXp sa) att man i så fall enkelt och snyggt kan lyfta en tråd som ingen jäkel brytt sig om att svara på. Helt enkelt boosta sin egen viktighet lite grann. Inget elakt i det, men kanske inte heller helt väluppfostrat.

Hur som helst blev det aldrig mer än en identitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
gladamatör (oregistrerad)

😕 Vad skulle man vinna på att regga sig och spela nån ? Elaka / ohyfsade / dumma kommentarer reagerar man ju ändå inte på !!! ( kanske lite ... 😉 )

Man får väl ta allt i denna värld (interrnet) med en nypa salt ?

keep on ... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...