Jump to content
Annons

.


Novembernatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 172
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postade bilder

jag frÄn i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poÀng för mössan!

- 8 poÀng för Castillo de Anna

- 0 poÀng för dörrlisten av naturtrÀ (i bakgrunden)

🙂

Minst 10p för den synliga texten pĂ„ tröjan ocksĂ„! 🙂

Redigerat av pirateKING
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag frÄn i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poÀng för mössan!

- 8 poÀng för Castillo de Anna

- 0 poÀng för dörrlisten av naturtrÀ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nÄns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man pĂ„ min blick!! 😛

det Ă€r hyresrĂ€tt, sĂ„ vi fĂ„r inte Ă€ndra sĂ„nt.. 😛

pirateKING - menar du att det ser ut som det stĂ„r anal force? 😆 det stĂ„r carnal forge. har en miljard sĂ„na tröjor frĂ„n mina ungdoms dagar. - yep jag Ă€r för snĂ„l för att köpa nya klĂ€der!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag frÄn i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poÀng för mössan!

- 8 poÀng för Castillo de Anna

- 0 poÀng för dörrlisten av naturtrÀ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nÄns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man pĂ„ min blick!! 😛

det Ă€r hyresrĂ€tt, sĂ„ vi fĂ„r inte Ă€ndra sĂ„nt.. 🙁

pirateKING - menar du att det ser ut som det stĂ„r anal force? 😄 det stĂ„r carnal forge. har en miljard sĂ„na tröjor frĂ„n mina ungdoms dagar. - yep jag Ă€r för snĂ„l för att köpa nya klĂ€der!

ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag frÄn i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poÀng för mössan!

- 8 poÀng för Castillo de Anna

- 0 poÀng för dörrlisten av naturtrÀ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nÄns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man pĂ„ min blick!! 🙂

det Ă€r hyresrĂ€tt, sĂ„ vi fĂ„r inte Ă€ndra sĂ„nt.. 🙁

pirateKING - menar du att det ser ut som det stĂ„r anal force? 😄 det stĂ„r carnal forge. har en miljard sĂ„na tröjor frĂ„n mina ungdoms dagar. - yep jag Ă€r för snĂ„l för att köpa nya klĂ€der!

ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😛

haha.. ny? nĂ€ru.. den köpte jag nĂ€r jag sĂ„g dom i sölvesborg pĂ„ kartago / huset nĂ„gra veckor efter att dom spelat pĂ„ SRF.. skillnad pĂ„ scen? nĂ€e.. 🙂 frĂ„n 8000 pers i publiken pĂ„ SRF till en pall i ett hörn i ett gammalt vardagsrum pĂ„ kartago / huset.. 🙂

den Ă€r stor, och alla mina andra Ă€r smĂ„.. 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtĂ€vling för att rösta fram "THE one and only" mössan pĂ„ forumet 🙂 :)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtĂ€vling för att rösta fram "THE one and only" mössan pĂ„ forumet 🙂 :)

jag tror jag vinner 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtĂ€vling för att rösta fram "THE one and only" mössan pĂ„ forumet 🙂 :)

jag tror jag vinner 🙂

Jag tror du har rĂ€tt 🙂 Men vi mĂ„ste ju ha en omröstning och folk mĂ„ste fĂ„ skicka in sina bidrag 🙂

Kanske blir första festivalen hÀr som inte handlar om musiken.

//Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag till vĂ€nster för 8-9 Ă„r sedan och 20 kg tunnare. Tim Armstrong frĂ„n Rancid till höger. Stötte pĂ„ honom utanför Guitar Center pĂ„ Sunset Blvd. Vi har varit bĂ€sta vĂ€nner sedan dess. 😼

pic10b.jpg

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

whats with the mössa?? tre postar pÄ rad dÀr alla har mössa.. krejzy.. och nÄgot som Àr Ànnu knÀppare Àr att jag Àr en i gÀnget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtĂ€vling för att rösta fram "THE one and only" mössan pĂ„ forumet 🙂😛

jag tror jag vinner 🙂

Jag tycker faktiskt att jag Ă€r sötare i mössa, sĂ„ jag borde fĂ„ pluspoĂ€ng. Men Ă„ andra sidan borde du fĂ„ pluspoĂ€ng för t-shirten. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...