Tilly Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Tjena alla! För ett tag sedan installerade jag vista pÄ min burk. Allt funkar kanon bra! Dock Àr det nÄgot som har hÀnt. Det har pÄgÄtt kanske i en veckas tid nu. NÀr jag startar cubase sÄ kan det ta upp till 10 min innan det kommer igÄng. LaddningsskÀrmen kommer upp, man ser allt ladda, men sÄ fastnar den pÄ MIDI och blir stÄendes dÀr. NÄgon som kanske vet vad det Àr för fel?
dysfunctional Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Av ren nyfikenhet : AnvĂ€nder du guitar rig? LĂ€ste alldeles nyss om nĂ„n som nyligen installerat vista och hade exakt samma problem som du, dock kom ingen fram till nĂ„n lösning i den trĂ„den, förutom att avinstallera vista och köra in XP igen đ Om du nu kör guitar rig kan det helt enkelt va den som Ă€r boven, har ibland sjĂ€lv fĂ„r installera om guitar rig nĂ€r mina projekt inte lĂ€ngre gĂ„r att öppna / tar för lĂ„ng tid att öppna. Men jag kör XP...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.