Jump to content
Annons

Tjabedoa sÀger Seka! :)


seka

Recommended Posts

Hej , hej!

32 Ärig datanörd med flÀtor och en webbsida som hittas pÄ :

http://www.seka.dk

Jag spelar lite av varje: bas,fiol och gitarr..och sjunger.

AnvÀnder Logic, Mackie-mixer, Genelec 1030A och andra instrument.

Ljudkort: Audiowerk8/2, DSP Factory.

AKG C4000....

Hej hopp 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Bengan (oregistrerad)

Den dÀr "fittan sticker fram" Àr vÀl ungefÀr vad jag sett av IDOL och nog var det en pitchning som hette duga dÀr.......hur som helst....lyssnade pÄ en del annat av materialet som finns pÄ sidan och det var schysst!!!

Edit: RIKTIGT jÀkla bra...faktiskt....

Redigerat av Bengan
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det var som attans. Din sida hamnade jag pĂ„ tidigare idag eller igĂ„r nĂ€r jag googlade runt efter ngt annat... 😳

Ahh... nu ser jag... tror det var nĂ€r jag sökte efter den dĂ€r Gunillas video "F*ttan sticker fram"... den var sĂ„ sjuk att jag var tvungen att se den igen... och nĂ€r jag sen sett den igen blev jag sjĂ€lv smittad och sjuk(are) varpĂ„ jag satte musik till hennes framtrĂ€de... 😄

FÄr se om jag sjunker sÄ lÄgt att jag postar den pÄ demo-forumet hÀr. :rolleyes: Men du kÀnner henne alltsÄ?

edit: sjunker... inte sjunger. fan.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jaha....

Tack sĂ„ jĂ€tttemycket för alla fina vĂ€lkomsthĂ€lsningar och komplimanger frĂ„n de som varit inne pĂ„ hemsidan 😉

Han som kallar sig Hacke bara vÀntar pÄ att Gunilla kommer att knacka pÄ dörren- hÄrd och hÄrig- för, sÄvitt jag vet sÄ har hon stim och upphovsrÀtt pÄ detta egenkomponerade verk. DÄlig stil att: 1. LÄna hennes inspelade röst (undrar vad TV4 och Förlaget sÀger om att han exploaterar den utan lov, de vill vÀl sÀkert ha sin del av kakan.) 2. Ha mage att hÀvda att han Àr kompositören till verket!!

(Jamen...hallÄÄ? hur stÄr det till.)

Nu fÄr jag be sÄ hemskt mycket om ursÀkt om jag trampar nÄgon veteran pÄ tÄrna i och med detta pekande pÄ existerande fakta för det Àr ju inte meningen.

Det Ă€r inte mitt problem egentligen..snarare Hackes- den dagen de kontaktar honom. hehe han har ju till Ă„ med lagt ut sitt CV pĂ„ nĂ€tet. (undrar om det stĂ€mmer eller Ă€r lögn ocksĂ„...hm) 🙂

Att han inte orkat göra en fullÀngsversion talar vÀl sitt övertydliga sprÄk?

För övrigt kan jag nicka igenkÀnnande till de som kÀnner till porr.prinsessan Seka.

Visst Ă€r hon en lĂ€ckerbit. đŸ˜Č

Är mkt medveten om att smeknamnet syrran gav mig ger en hel del associationer till ovannĂ€mnda med-syster.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...