Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej!

Jag använder mig av z3ta+ när jag gör musik i fl studio. Men nu här om dagen så funka det inte riktigt ljudet liksom mattades av och hördes ingenting och sen kom ljudet tillbaka 😲

Vet någon möjligtvis vad det är för fel på min VST?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har problem med min z3ta+ (eller så är jag bara okunnig). När jag har fler än en z3ta+ igång så ändras original ljuden och de låter inte likadant som de gör när jag bara har en utav dom? Någon som vet varför detta händer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har problem med min z3ta+ (eller så är jag bara okunnig). När jag har fler än en z3ta+ igång så ändras original ljuden och de låter inte likadant som de gör när jag bara har en utav dom? Någon som vet varför detta händer?

Låter ju underligt... du kör inte de olika kanalerna på samma midikanal kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Jag har precis skaffat z3ta+ och kolla igenom det lite. Däremot vet jag inte hur jag kan få ljuden i FL Studio. Jag är nybörjare. Någon som kan förklara på ett bra sätt? :rolleyes:

Lägg VSTn i plugin-mappen. Eller hur menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis skaffat z3ta+ och kolla igenom det lite. Däremot vet jag inte hur jag kan få ljuden i FL Studio. Jag är nybörjare. Någon som kan förklara på ett bra sätt? 😉

Lägg VSTn i plugin-mappen. Eller hur menar du?

Märkte att det faktiskt var mycket simpelt. Tack ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...