Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag och en polare fÀrdigstÀllde denna inspelning i veckan och det vare cool om nÄgra kan langa lite sköna rÄd eller synvinklar!

mixen Ă€r inte klar sĂ„ dĂ€r Ă€r folk mer Ă€n vĂ€lkomna att ge tips! frĂ€mst pĂ„ sĂ„ngen, det Ă€r jag som sjunger men jag har ingen direkt erfarenhet av att spela in eller mixa sĂ„ng 🙂 berĂ€tta gĂ€rna hur ni gör hemma nĂ€r ni ska mixa in sĂ„ng i en lĂ„t.

lÀnk till lÄten:

http://www.speedyshare.com/272699321.html

Annons
Postat

Jag hade velat kĂ€nna en större smĂ€ll nĂ€r dom distade gitarrerna kommer igĂ„ng under introt. KĂ€nns nĂ€stan som dem har nĂ„gon fade just nu som dom klĂ€ttrar in pĂ„. Det Ă€r ju riktigt bra riff, sĂ„ utnyttja det 😛

Under verserna tycker jag virveln ska ha en större roll Àn den har.

SÄngen lÄter jÀtte bra men liiite för mycket in your face stundtals.

Annars tycker jag det Àr en riktigt sjyst lÄt

Postat
cool 😛 kanske postar en fĂ€rdig version om nĂ„gra dagar..

Kolla in demoavdelningen hĂ€r pĂ„ forumet vetja 😆

Postat

Tycker det lÄter kanon! VÀntade mig en poplÄt och fick en smÀrre chock nÀr trummorna och gitarren kommer in. En bra chock :-)

Tycker att gitarrerna ska framtrÀda mer i mixen. Försvinner nÀstan i mullret frÄn basen. Vet inte om du skurit en del mellanregister pÄ dem?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.