karl Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 (edited) LÅTNAMN:remember , vox humana ,come on rain ARTIST/GRUPP:karl GENRE:float LÅTLÄNGD:blandat KOMPOSITÖR:karl PRODUCENT:same EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:-04 FORMAT: mp3 och en wma:are STORLEK: 2-4 Mb STATUS: allt låter skissartat ändå LÅTLÄNK:karlmusic Spela in dom strax innan jag kom med på forumet....har inte fått pejl på nå'n direktlänk ännu.... Börjar att svaja i min inställning till mitt skapande så jag behöver kritik åt vilket håll det hela skall ta..... karl 😄 Edited October 6, 2004 by karl
nev Posted October 5, 2004 Posted October 5, 2004 (edited) Det låter väldigt intressant det här tycker jag. Du har verkligen en skön röst! Men vad tusan har du lagt för otäcka plåtskrammeleffekt på sången? Bort bort bort med det så blir det ju hur bra som helst! Redigerat: Sången är otäckt skön, bortsett från de vedervärdiga effekterna. Edited October 5, 2004 by nev
karl Posted October 5, 2004 Author Posted October 5, 2004 Det låter väldigt intressant det här tycker jag. Du har verkligen en skön röst! Men vad tusan har du lagt för otäcka plåtskrammeleffekt på sången? Bort bort bort med det så blir det ju hur bra som helst! Redigerat: Sången är otäckt skön, bortsett från de vedervärdiga effekterna. Jag spela in dom för en månad sen alldeles innan jag kom med på forumet och fick en annan syn på det här med effekter...men jag jobbar på det...att våga höra min röst utan multieffekter på.... karl 😮
Recommended Posts