zagabar Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jaa, som titlarna antyder sĂ„ vill jag hitta liknande musik som denna preset song frĂ„n min roland D-5. Det lĂ„ter enligt mig som nĂ„got B-soundtrack frĂ„n nĂ„n 80-tals-film, men jag tycker den lĂ„ter nice. đ NĂ„n som vet nĂ„got band eller soundtrack med liknande egenskaper? http://download.yousendit.com/593A6E401024B632
zagabar Postat 9 januari 2008 TrĂ„dstartare Postat 9 januari 2008 Njaa, det var inte lika groovy och cool. đ Men tack Ă€ndĂ„.^^
FunkyKeys Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 De gamla japanska fusionhjÀltarna Casiopea har nÄgra lÄtar som lÄter sÄ. Fast bÀttre sÄklart, det var en sur programmering detta... Hoppas det kan vara nÄt.
Claes Holmerup Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Lite fusion och jazzinfluenser... Kanske George Duke kan vara nĂ„got? Chick Corea ocksĂ„ till viss del (det som inte Ă€r för jazzigt...)? Kanske ocksĂ„ Herbie Hancock, Marcus Miller och liknande hjĂ€ltar? đź
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.