Overkill Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Ugh, hoppas verkligen inte Mike Huckabee blir president.
Overkill Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Däremot verkar ju Barack Obama, Hillary Clinton och John Edwards helt okej.
Micke H Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Lite långt att pendla. 🥰 Vill ha en trummis jue... 😉
Pazo Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 haha. Känner en kille som också är sån. En gång när vi var nere i tyskland i fem dagar för att vi skulle spela där med musikskolan så höll han sig alla fem dagar. haha. Bajsade inte förrns han kom hem 😉
Fidden Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Hihi, två lådor nylagade falafel ligger i frysen nu. Funderar på att baka lite pitabröd också, så kan jag öppna gatukök 😉
Pazo Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 (redigerat) Däremot verkar ju Barack Obama, Hillary Clinton och John Edwards helt okej. Japp. Och enligt senaste opinionsundersökningarna ligger både Obama och Edwards före HIllary Redigerat 4 januari 2008 av Pazo
Overkill Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Däremot verkar ju Barack Obama, Hillary Clinton och John Edwards helt okej. Japp. Och enligt senaste opinionsundersökningarna ligger både Obama och Edwards före HIllary Jag ser gärna att John Edwards vinner, grundat på det lilla jag läst. Tänkte läsa in mig lite mer. Bara inte Mike Huckabee vinner för då lär ju evolutionsläran försvinna och istället blir det skapelseteorin i skolorna.
Pazo Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Däremot verkar ju Barack Obama, Hillary Clinton och John Edwards helt okej. Japp. Och enligt senaste opinionsundersökningarna ligger både Obama och Edwards före HIllary Jag ser gärna att John Edwards vinner, grundat på det lilla jag läst. Tänkte läsa in mig lite mer. Bara inte Mike Huckabee vinner för då lär ju evolutionsläran försvinna och istället blir det skapelseteorin i skolorna. JAA! Så jävla sjukt stört så det inte är sant! 🙂
Overkill Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Japp. Någon annan av de lite högre kandidaterna var väl mormon också. 🙂
Emulator Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Däremot verkar ju Barack Obama, Hillary Clinton och John Edwards helt okej. Japp. Och enligt senaste opinionsundersökningarna ligger både Obama och Edwards före HIllary Jag ser gärna att John Edwards vinner, grundat på det lilla jag läst. Tänkte läsa in mig lite mer. Bara inte Mike Huckabee vinner för då lär ju evolutionsläran försvinna och istället blir det skapelseteorin i skolorna. äntligen 🙁
Fidden Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Nehepp, lite super mario galaxy innan sängen kanske...
Recommended Posts