Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

hejj, ja skulle nå grymt uppskatta om nåt reason proffs kunde skicka eller länka patcher till mig för jag vill väldigt gärna ha tillexempel det lead ljudet som är med i "Lamour Toujours - Gigi D'agostino" och såna liknande originella trance o techno leads.. och til exempel det ljudet som är med i början i rainbow med basshunter .. har letat igenom alla original ljud men har inte hittat nåt jag sökt 😕 skullle verkligen uppskatta om någon kunde tala om eller skicka såna patcher till mig <(^^,)>

Annons
Posted
hejj, ja skulle nå grymt uppskatta om nåt reason proffs kunde skicka eller länka patcher till mig för jag vill väldigt gärna ha tillexempel det lead ljudet som är med i "Lamour Toujours - Gigi D'agostino" och såna liknande originella trance o techno leads.. och til exempel det ljudet som är med i början i rainbow med basshunter .. har letat igenom alla original ljud men har inte hittat nåt jag sökt 😕 skullle verkligen uppskatta om någon kunde tala om eller skicka såna patcher till mig <(^^,)>

Enklast för dig är nog att leta rätt på gratis refill -det finns en oherrans massa att tanka hem...OCH vara beredd på att skruva lite själv, det är väl sällan det sitter som en smäck 😄

Posted
Thor kan ge dig allt 😉

Thor?

Thor som i Reason4 Thor 😉

Posted

ja har testat att skruva men jag får inte alls till nåt ljud som jag från början tänkt mig att få. och jag har kollat lite vids på youtube o.s.v men jag får inte kläm på de ändå 😉

Posted

men kan du inte skruva ihop lead ljudet i den låten på thor då o skicka till mig 😉