Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2005


hackeman

Recommended Posts

Annons

Jag är med på två inskickade låtar, som textförfattare. Tycker själv att låtarna är riktigt bra, men det är ju med ens skapelser som med barn...man är väldigt förtjust i sina egna... 😄

Jag hade också utkast till ett par egna låtar, men de blev inte riktigt bra så de dyker väl upp som demoinspelningar här så småningom...så får jag sågas mer offentligt istället för att i tysthet hamna i Björkmans papperskorg... 😉

/Jan Olof

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Skulle våga säga att du lade in fel länk Olsberg...

För när jag klickar hamnar jag i denna tråden igen 🙂

EDIT: la till

EDIT 2: Olsberg hann före, tog bort länk.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Aftonbladets lista över alla bidrag

Det som är värt att notera iår är att Thomas G:son bara har 3 bidrag med. Bobby Ljunggren har 4 och killarna på Plugged Productions (Tim Larsson/Niklas Edberger/Johan Fransson/Tobias Lundgren) har med 4 bidrag. 😏

Det svarta fåret är väl Robin Rex bidrag, mannen som producerat såväl Dr Bombay som Baren-Molles bidrag till Melodifestivalen 2002... 😉

Redigerat av vectro
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och brorsan planerar halvt på skämt att skriva ihop något till nästa år. Enbart för att tjäna pengar, såklart (och chansen att få slänga saker på E-Type).

Blir nog riktigt intressant om det blir av, antingen varje schlagerstereotyp sedan starten eller experimentell hardcore-electro. Frågan är vad som har störst chans 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...