Jump to content
Annons

Hjälp med Mixning och Mastring till skolprojekt


Ludortudor

Recommended Posts

Hej!

Jag och en kompis var nyligen och spela in ett par egna låtar i en studio. Nu är det så att vi inte alls kan mixa/mastra och skulle behöva hjälp med det. Vi hört runt med lite folk vad det skulle kosta och det är ju inte billigt:( De pengarna finns inte alls i våran budget. Det finns ingen som skulle kunna hjälpa oss?

Mvh Robin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Du kan ju alltid lämna en länk till låtarna så finns det alltid någon här som kan försöka gratis?

Vem vet, du kanske har tur. 😲

Länk kommer imorgon;P haha ja man kan ju alltid hoppas=)

då det är en ganska knepig genre så kanske det är någon som nappar och vill pröva:) Power/death/glam-metal ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan mastra.. gratis.. om vårt namn nämns i media :rolleyes:

haha:) tror faktiskt västerås tidningen skulle göra något repotage om oss;) först och främst vill vi få det mixat då gitarrerna låter som 2 st motorsågar 😆 (min kompis envisades med att köra med för mycket dist 😏 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan mastra.. gratis.. om vårt namn nämns i media :rolleyes:

haha:) tror faktiskt västerås tidningen skulle göra något repotage om oss;) först och främst vill vi få det mixat då gitarrerna låter som 2 st motorsågar 😆 (min kompis envisades med att köra med för mycket dist 😏 )

Ja, men efter mixning måste man mastra ju 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan mastra.. gratis.. om vårt namn nämns i media :rolleyes:

haha:) tror faktiskt västerås tidningen skulle göra något repotage om oss;) först och främst vill vi få det mixat då gitarrerna låter som 2 st motorsågar 😆 (min kompis envisades med att köra med för mycket dist 😏 )

Ja, men efter mixning måste man mastra ju 🙂

givetvis;P tyvärr hittar vi ingen som kan göra det:/ redovisning i skolan nästa torsdag och det vore inte så kul om vi tvingades spela upp råmaterialet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan mastra.. gratis.. om vårt namn nämns i media :rolleyes:

haha:) tror faktiskt västerås tidningen skulle göra något repotage om oss;) först och främst vill vi få det mixat då gitarrerna låter som 2 st motorsågar 😆 (min kompis envisades med att köra med för mycket dist 😏 )

Ja, men efter mixning måste man mastra ju 🙂

givetvis;P tyvärr hittar vi ingen som kan göra det:/ redovisning i skolan nästa torsdag och det vore inte så kul om vi tvingades spela upp råmaterialet 🙂

lägg upp filerna så finns det säkert nån som mixar! 🙂

jag har aldrig mixat den genre men jag kan göra ett försök.. men ovar inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan mastra.. gratis.. om vårt namn nämns i media :rolleyes:

haha:) tror faktiskt västerås tidningen skulle göra något repotage om oss;) först och främst vill vi få det mixat då gitarrerna låter som 2 st motorsågar 😆 (min kompis envisades med att köra med för mycket dist 😏 )

Ja, men efter mixning måste man mastra ju 🙂

givetvis;P tyvärr hittar vi ingen som kan göra det:/ redovisning i skolan nästa torsdag och det vore inte så kul om vi tvingades spela upp råmaterialet 🙂

lägg upp filerna så finns det säkert nån som mixar! 🙂

jag har aldrig mixat den genre men jag kan göra ett försök.. men ovar inget.

jag lägger upp dom så fort jag får dom;P han som vi spela in hos skickade dom idag=)

Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)
Får man creds så kanske man kan tänka sig göra det (gratis), haha.

Hur menar du då? 😄

Äsch, upp med skiten bara så kan vi kika på det.

Creds, kanske att ens namn stod "mixat av bla bla" eller "tack bla bla för mixningen" nånstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...