Jump to content
Annons

Grandma in denial (varning för känsliga)


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)
Man blir mörkrädd... 😆

Finns ingen gräns för folk.

Du menar att hon har anorexia?

Eller ska jag hellre säga, att hon är gammal och då man är gammal tappar muskelmassa.

I övrigt är det väl inget fel?

🙂

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Man blir mörkrädd... 😛

Finns ingen gräns för folk.

Du menar att hon har anorexia?

Eller ska jag hellre säga, att hon är gammal och då man är gammal tappar muskelmassa.

I övrigt är det väl inget fel?

😊

Andra kommentaren tänkte ja mer på folket runt omkring, men de är väl strongt gjort av den söta tanten...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
musik (oregistrerad)

Jag fattar fortfarande inte. Hon är gammal och ni måste väl ändå ha sett åtminstone NÅGON gammal människa förut utan att drabbas av chock, ÄVEN på stranden???

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Klart dom ska. Extrem diskriminering annars.

Har inte pratat om något förbud. Men för allas bästa. Sen finns det något som heter insikt.

Det är allt bra konstigt, men icke desto mindre sant, varenda gång Eternal börjar figurera på Studio Forum så sackar och låser sig min pc.

När du inte var här en viss tid så spann den som en katt, nu stängs den av hela tiden, tills du loggar ut. Gôrkonstigt!!

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart dom ska. Extrem diskriminering annars.

Har inte pratat om något förbud. Men för allas bästa. Sen finns det något som heter insikt.

Det är allt bra konstigt, men icke desto mindre sant, varenda gång Eternal börjar figurera på Studio Forum så sackar och låser sig min pc.

När du inte var här en viss tid så spann den som en katt, nu stängs den av hela tiden, tills du loggar ut. Gôrkonstigt!!

😄

:musik

Jag beklagar. Verkligen. Finns det något jag kan göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr ollsberg, trodde du hadde lite vett i huvvet, tänkt dig en 23årig pojke se dessa bilder.

kan jue inte bli annat än kåt o galen.

nej men seriöst, vad googlade du på?

Don't say I didn't warn ya - says warning in the title ☺️

Hur jag hittade detta...? tror jag sökte på mig själv.

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr ollsberg, trodde du hadde lite vett i huvvet, tänkt dig en 23årig pojke se dessa bilder.

kan jue inte bli annat än kåt o galen.

nej men seriöst, vad googlade du på?

Don't say I didn't warn ya - says warning in the title ☺️

Hur jag hittade detta...? tror jag sökte på mig själv.

😆

det heter väl ändå "ta på mig själv" ... inte "sökte" höhöhöhö (står ute på åkern med stora stövlar och spänner hängslena med tummarna å spottar lite snus) ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
det heter väl ändå "ta på mig själv" ... inte "sökte" höhöhöhö (står ute på åkern med stora stövlar och spänner hängslena med tummarna å spottar lite snus) 😄

Detta var otvetydigt den viktigaste informationen i tråden ännu så länge! Särskilt det som står inom parentes väcker en massa frågor inom mig, vilka säkerligen kommer att bidra till att jag ligger lite sömnlös en stund. Man vill ju veta först vem eller vad det är som står, det framgår inte helt, och särskilt i sammanhanget kan det vara frågan om en kroppsdel. Och vad är det som odlas på åkern i normala fall? Och är stövlarna för stora eller är de bara stora, dvs. känns de som att de är för stora eller skulle de vara för små om de var mindre, alltså har vederbörande helt enkelt stora fötter? Hängslena, vad är det för mönster på dem? Jag tror nämligen intuitivt att de inte är enfärgade, eller har jag fel? Och när hängslena spänns, känns det på minsta lilla sätt som när man bänder på en gitarr? Och tänker man även då, på att det är konstigt att det är tätare mellan strängarna uppe på halsen närmast huvudet? Är det tänkbart att välja några andra fingrar istället för själva spänningsmomentet, eller är tummarna allenarådande på området? Och det där snuset, vad är det för sort på det? Det vill säkert minst halva Sverige veta! Och finns den på dvd?

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

det heter väl ändå "ta på mig själv" ... inte "sökte" höhöhöhö (står ute på åkern med stora stövlar och spänner hängslena med tummarna å spottar lite snus) 🙂

Detta var otvetydigt den viktigaste informationen i tråden ännu så länge! Särskilt det som står inom parentes väcker en massa frågor inom mig, vilka säkerligen kommer att bidra till att jag ligger lite sömnlös en stund. Man vill ju veta först vem eller vad det är som står, det framgår inte helt, och särskilt i sammanhanget kan det vara frågan om en kroppsdel. Och vad är det som odlas på åkern i normala fall? Och är stövlarna för stora eller är de bara stora, dvs. känns de som att de är för stora eller skulle de vara för små om de var mindre, alltså har vederbörande helt enkelt stora fötter? Hängslena, vad är det för mönster på dem? Jag tror nämligen intuitivt att de inte är enfärgade, eller har jag fel? Och när hängslena spänns, känns det på minsta lilla sätt som när man bänder på en gitarr? Och tänker man även då, på att det är konstigt att det är tätare mellan strängarna uppe på halsen närmast huvudet? Är det tänkbart att välja några andra fingrar istället för själva spänningsmomentet, eller är tummarna allenarådande på området? Och det där snuset, vad är det för sort på det? Det vill säkert minst halva Sverige veta! Och finns den på dvd?

😛

:musik

😄😛😄

Haha ja, ge oss svar på frågorna nu, Ume!

Angående tanten så tycker jag att hon är en solklar DO, som förmodligen äter småpojkar till frukost, och jag hade inte tvekat en sekund (förutsatt att hon kunde visa upp relativt färska negativa provresultat).

Link to comment
Dela på andra sajter

det heter väl ändå "ta på mig själv" ... inte "sökte" höhöhöhö (står ute på åkern med stora stövlar och spänner hängslena med tummarna å spottar lite snus) 🙂

Detta var otvetydigt den viktigaste informationen i tråden ännu så länge! Särskilt det som står inom parentes väcker en massa frågor inom mig, vilka säkerligen kommer att bidra till att jag ligger lite sömnlös en stund. Man vill ju veta först vem eller vad det är som står, det framgår inte helt, och särskilt i sammanhanget kan det vara frågan om en kroppsdel. Och vad är det som odlas på åkern i normala fall? Och är stövlarna för stora eller är de bara stora, dvs. känns de som att de är för stora eller skulle de vara för små om de var mindre, alltså har vederbörande helt enkelt stora fötter? Hängslena, vad är det för mönster på dem? Jag tror nämligen intuitivt att de inte är enfärgade, eller har jag fel? Och när hängslena spänns, känns det på minsta lilla sätt som när man bänder på en gitarr? Och tänker man även då, på att det är konstigt att det är tätare mellan strängarna uppe på halsen närmast huvudet? Är det tänkbart att välja några andra fingrar istället för själva spänningsmomentet, eller är tummarna allenarådande på området? Och det där snuset, vad är det för sort på det? Det vill säkert minst halva Sverige veta! Och finns den på dvd?

😄

:musik

😄 :D 😄

Haha ja, ge oss svar på frågorna nu, Ume!

Angående tanten så tycker jag att hon är en solklar DO, som förmodligen äter småpojkar till frukost, och jag hade inte tvekat en sekund (förutsatt att hon kunde visa upp relativt färska negativa provresultat).

För att reda ut frågorna så Musik får chansen att sova lite...

1. Jag som står på åkern

2. Potatis

3. Storlek 47, enbart för att fötterna annars inte skulle få plats

4. Dom är svarta, med orange text "Husqvarna".

5. Känns inte alls på samma sätt som gitarr, då jag spänner hängslena med tummarna.

6. Det är inte alls konstigt att hängslena är närmare varandra närmare huvudet, då den runda magen gör att dom liksom åker ut mot sidorna

7. Enbart tummarna.

8. Ettan lös.

9. Finns inte på dvd ännu, men funderar på att lägga upp det på youtube, med fräck bakgrundsmusik

Link to comment
Dela på andra sajter

Och DÄR satte vi nytt rekord för hur skönt en OT-tråd både kan och bör spåra ur från ett jätteviktigt ämne :rolleyes:

Tips till åker-outfiten: tryck ner en hammare genom öglan på dina byxben. Inte för att du behöver den, men det finns alltid något du kan banka på för syns skull när frugan ber dig komma och hjälpa till med något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och DÄR satte vi nytt rekord för hur skönt en OT-tråd både kan och bör spåra ur från ett jätteviktigt ämne 🤪

Tips till åker-outfiten: tryck ner en hammare genom öglan på dina byxben. Inte för att du behöver den, men det finns alltid något du kan banka på för syns skull när frugan ber dig komma och hjälpa till med något.

Noterat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...