Jump to content
Annons

Vill veta mer om GB och Logic?

Recommended Posts

Dj Pinetto (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Någon som vet hur man kan styra wave samplingar med en midi klaviatur i Garage Band eller Logic, nu kan man bara klistra in ljuden men vissa synth ljd vill jag kunna spela med en midi klaviatur, undrar även om det fiins något plugin som man styra ifrån typ som absynth fast för wave har absynth men går ej att spela upp mina samplingar. Har en M Audio keystation 49e. Det kan men med FL utan något plugin??

Redigerat av Dj Pinetto
Annons
Postat
Någon som vet hur man kan styra wave samplingar med en midi klaviatur i Garage Band eller Logic, nu kan man bara klistra in ljuden men vissa synth ljd vill jag kunna spela med en midi klaviatur, undrar även om det fiins något plugin som man styra ifrån typ som absynth fast för wave har absynth men går ej att spela upp mina samplingar. Har en M Audio keystation 49e. Det kan men med FL utan något plugin??

Om du har Logic Pro kan du ladda in egna samplingar i EXS 24.

Postat

Om du har Logic Pro kan du ladda in egna samplingar i EXS 24.

Hur gör jag det då försöker hitta var man kan ladda de men hittar inget??!!! 😆

Postat
Öppna en EXS och klicka på Edit , Resten står i manualen.

Jag är ny med logic jag väljer en esx men det finns ljud i den redan, väljer edit men ser inget uppload eller nåt liknande,, tack för hälpen..

Postat

Jag är ny med logic jag väljer en esx men det finns ljud i den redan, väljer edit men ser inget uppload eller nåt liknande,, tack för hälpen..

Postat

Här fanns det lite instruktioner:

http://www.gotchanoddin.com/faq/exs24.html

Tack jarlo detta var perfekt.. god jul och gott nytt år.. Dj Pnetto¨ 😄 :D

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.