DrHans Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 (redigerat) Hej vill skicka ett medelande till en tysk! Är det någon som har lust att hjälp mig? Medelandet skall lyda något i stil med: Hej! Har du möjlighet att skicka förstärkaren till Sverige. Jag betalar självklart för fraktkostnaden. Med vänliga hälsningar / Johnny Tacksam för hjälp! Redigerat 4 november 2007 av DrHans
noztra Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 Hej vill skicka ett medelande till en tysk! Är det någon som har lust att hjälp mig? Medelandet skall lyda något i stil med: Hej! Har du möjlighet att skicka förstärkaren till Sverige. Jag betalar självklart för fraktkostnaden. Med vänliga hälsningar / Johnny Tacksam för hjälp! Försök med den här sida http://www.systran.co.uk/
Overkill Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 (redigerat) Hallo! Haben Sie die Möglichkeit dem Verstärker nach Schweden schicken? Natürlich bezahle ich Ihnen für die Frachtkosten. Härzliche Grüße /Johnny. Något sådant kanske. Lite osäker på artiklar och dativ och sånt. 😮 Redigerat 4 november 2007 av Overkill
DrHans Postat 4 november 2007 Trådstartare Postat 4 november 2007 Hallo! Haben Sie die Möglichkeit dem Verstärker nach Schweden schicken? Natürlich bezahle ich Ihnen für die Frachtkosten. Härzliche Grüße /Johnny. Något sådant kanske. Lite osäker på artiklar och dativ och sånt. 😮 Tackar så mycket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.