Jump to content
Annons

Sångare söker medarbetare


Shinji

Recommended Posts

Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet!

hälsningar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet!

hälsningar!

Vad är det för typ av musik du har tänkt dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet!

hälsningar!

Vad är det för typ av musik du har tänkt dig?

pop eller rock, är ganska flexibel sångmässigt, men den låten jag tänkte mig är nog mer åt rock/pop ballad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...