Jump to content
Annons

Söker samarbete via internet (virtuellt band)


Soxic

Recommended Posts

Yo!

Jag har lirat punk sedan Cobain dog och punken (eller poprocken som vissa föredrar att kalla det) fick sig ett skjut. Jag skriver låtar som bara den (har säkert 70-80 låtar) och spelar in demoskivor. Vill ni höra lite av det jag skapat tidigare så kan ni gå in på www.soxicmusic.com och lyssna på 3 av mina låtar. Mina influencer är Green Day (den typ av musik de gjorde under Dookie-eran), Op Ivy, Bad Religion och Rancid.

Jag håller just nu på att spela in ännu en demoskiva i Cubase som ska innehålla 14 låtar är det tänkt. Jag har hittills spelat in 5 låtar med trummor och bas och allt, men känner att det vore kul om någon som verkligen är trummis gjorde trummorna och någon som verkligen kan det där med bas, gjorde basen (helst riktig bas och inte midi). Själv sjunger jag och spelar gitarr. Jag förväntar mig inte att många nappar på denna "annons", men det vore kul om det kunde bli något. Man kanske till och med kunde forma ett riktigt band framöver. Men fan vad coolt det vore med ett samarbete på skivan.

Jag heter Daniel, är 28 år och bor i Stockholm. Kontakta mig via mail: danniee@bredband.net

Peace and love!

indeximage.jpg

Redigerat av Soxic
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...