Jump to content
Annons

Idol 2007 - 19 oktober

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Jag har aldrig detta förnedringsprogram sÀrskilt vÀl nÄgot Är överhuvudtaget, men satt nu och glanade lite...

Jag blev förvĂ„nad. Är dessa som nu Ă€r kvar - 9 pers - verkligen de bĂ€sta??

Det Àr vÀl synd att sÀga sÄ (vad fan har jag för rÀtt osv..), men Ätminstone 3 av dem hittills ikvÀll var inte i min smak;

Amanda Jenssen - var definitivt inte min smak... Seriöst? (0)

Daniel Karlsson - kunde inte heller ... (1)

Gathania Holmgren - var ingen höjdare heller... (2)

Mattias Andréasson - var riktigt grym!!! (5)

Sam Hagberth - var förvÄnansvÀrt bra! (4)

Andreas Sjöberg - rÀtt intetsÀgande (3)

Marie Picasso - ett steg bakÄt, svaga verser med prat (2)

Christoffer Hilding - nÀstan rÀtt ok (2)

Evelina Sewerin - anstrÀngt, men (3)

[poÀng inom parentes - av 5 möjliga]

😳

:musik

Redigerat av musik
Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat

I Är Àr det ju bra folk med i finalen! Amanda, Daniel och Christoffer Àr ju bra pÄ riktigt..

Postat

Tycker verkligen att INGEN av dom Àr överhuvudtaget nÄt att ha. NÄgra av dom Àr absolut mindre sÀmre Àn övriga gaphalsarna. Skruvar pÄ mig i soffan av obehag. Likt förbannat sÄ tittar man. Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Vem som vinner eller Äker ut rör mig inte i ryggen.

musik (oregistrerad)
Postat
I Är Àr det ju bra folk med i finalen! Amanda, Daniel och Christoffer Àr ju bra pÄ riktigt..

Hehehe...du plockade dem... de sÀmsta.

musik (oregistrerad)
Postat
Tycker verkligen att INGEN av dom Àr överhuvudtaget nÄt att ha. NÄgra av dom Àr absolut mindre sÀmre Àn övriga gaphalsarna. Skruvar pÄ mig i soffan av obehag. Likt förbannat sÄ tittar man. Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb! Vem som vinner eller Äker ut rör mig inte i ryggen.

HÄller med. Fast jag har aldrig sett detta förut direkt...

musik (oregistrerad)
Postat
I Är Àr det ju bra folk med i finalen!

Menar du att det varit Ànnu sÀmre??

😼

musik (oregistrerad)
Postat

Nu var skiten över och Amanda mÄste ju ut. Allt annat vore tjÀnstefel.

Postat

Evelina Ă€r en stjĂ€rna 😼 Men hon fĂ„r det nog svĂ„rt. Hon verkar ha svĂ„rt att leverera, men nĂ€r hon gör det 😊

För övrigt tycker jag att det kanske Àr lite hÄrt att sÀga att folk Àr "dÄliga" efter att sett ett avsnitt.. Fast har man valt bland flera tusen sÄ kanske man tycker att dom bör leverara hela tiden. Men dom flesta Àr ju mer eller mindra nybörjare eller nÀra pÄ i alla fall.

Postat

Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. 😼

Postat

Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. 😼

Jag fattar absolut inte grejen!

Postat

Som Peter sa, antingen Ă€lskar man henne, eller sĂ„ fattar man inte grejen. Jag tyckte hon var okej i kvalet. Sen rent ut sagt usel i dom första finalerna. Men nu idag var hon helt okej. â˜ș

Jag fattar absolut inte grejen!

Jag tycker att hon Ă€r sjukt cool. Men jag tycker att hon sjunger som en kratta (oftast). SĂ„ jag förstĂ„r vĂ€l grejen lite halvt. Men det jag inte förstĂ„r Ă€r att det Ă€r sĂ„ mĂ„nga som förstĂ„r? 😄 Kolla in hennes första framtrĂ€dande i fredagsfinalerna... 😊🙂🙂😼😛

Postat

Ja, Gathania var katastrof idag. (Snygg men trÄkig som fan)

Men nÀsta vecka Àr det Sam eller Evelina som Äker ut.

Postat
Ja, Gathania var katastrof idag. (Snygg men trÄkig som fan)

Men nÀsta vecka Àr det Sam eller Evelina som Äker ut.

😠😏

Postat

Detta Ă„ret har jag inte alls orkat bry mig om Idol. Tycker det Ă€r lite uttjatat nu... Fast jag hejjar pĂ„ Sam eftersom hans tvillingbror Ă€r gift med min klassförestĂ„ndare. Men jag har hört att han ska vara rĂ€tt nervös och det Ă€r ju inte bra. 😏

Postat

Är det bara jag som tĂ€nker va fan nĂ€r jag ser pĂ„ idol.. Det Ă€r ju fan som singstar, surt otakt med mera och dessa bakgrunder som lĂ„ter skit. Till och med ljudet Ă€r inte bra..

KRITISK...

De bara tjÀnar pengar pÄ att samla ihop nÄgra ifrÄn sverige och en sedan fÄr göra en skiva sen efter den skiva blir det inget mer av vinnaren...

Postat

jag skĂ€ms mest över juryn som inte ens kommenterar hur BEDRÖVLIGT dĂ„liga vissa av dom Ă€r, jag menar gallrar man hela sverige ner till 5-10 borde vĂ€l iallafall grundkriteriet vara att man kan sĂ€tta mer Ă€n 50% av tonerna?

amanda Àr ju den enda som ens Àr i nerheten av nÄn sorts artist.

Den dÀr jÀvla svennebananen som nÀstan Äkte ut Àr ju verkligen helt sjukt dÄlig, de dÀr supersvenska försöken till dans emellanÄt ger mej dödslÀngtan

Hon som Äkte ut, hon skulle ju bli utskrattat pÄ random kareaokebar, hon KAN ju inte sjunga? Och den dÀr daniel har ju sagt nÄt gott om henne i varje program endast för att han vill ligga med henne.

Postat

Äntligen nĂ„gra som sticker ut och det gĂ„r bra för som Amanda och Christoffer.

Christoffer hoppas jag vinner.

Bort med alla slÀtstrukna boy/girlybandsröster ala 90tal. Det var ju sÄ nÀr igÄr..synd.

Sen har vi Sam i en klass för sig med hans överanstrÀngda fejk röst. Men folk verkar ju gilla honom. urk

Elof (oregistrerad)
Postat
jag skĂ€ms mest över juryn som inte ens kommenterar hur BEDRÖVLIGT dĂ„liga vissa av dom Ă€r, jag menar gallrar man hela sverige ner till 5-10 borde vĂ€l iallafall grundkriteriet vara att man kan sĂ€tta mer Ă€n 50% av tonerna?

Det Àr ju inte sÄ att det Àr det Àr sveriges osajnade elit som söker idol. Folk som vet att de Àr bra pÄ riktigt gÄr inte pÄ idol-audition för att fÄ bekrÀftelse.

Postat

Det Àr ju inte sÄ att det Àr det Àr sveriges osajnade elit som söker idol. Folk som vet att de Àr bra pÄ riktigt gÄr inte pÄ idol-audition för att fÄ bekrÀftelse.

Folk som vet att de Àr bra pÄ riktigt och vÀgrar gÄ pÄ idol audition kan ju fortsÀtta tycka att de Àr bra och harva pÄ i samma spÄr medans de som söker och lyckas i idol kan fÄ en karriÀr.

KĂ€nner en del sĂ„nna personer som vĂ€gra gĂ„ pĂ„ idol/fame Factory(nĂ€r det fanns)audition. Why??? Det kanske Ă€r roligare med Cover/dansbands gig. â˜ș

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Har lyssnat ordentligt pÄ bidragen. SÄg inte slutet pÄ programmet alls, omröstningens resultat och sÄ, men...jaha tydligen Äkte Gatania ut.

Helt seriöst Àr det sÄ att...

Mattias Àr bÀst, faktiskt suverÀnt bra (och det innan jag idag lÀste att han var den ende som hade en rejÀl utbidning pÄ omrÄdet)....

Tycker att han egentligen inte borde stÄ dÀr och traggla i denna typ av program. Han har passerat det stadiet redan.

Sedan kommer ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

och

ingenting

sedan kommer Sam.

ingenting

ingenting

ingenting upphöjt till 12

.

.

.

resten

😛

Kellogg's Whole grain//:musik

Postat
Hej!

Har lyssnat ordentligt pÄ bidragen. SÄg inte slutet pÄ programmet alls, omröstningens resultat och sÄ, men...jaha tydligen Äkte Gatania ut.

Helt seriöst Àr det sÄ att...

Mattias Àr bÀst, faktiskt suverÀnt bra (och det innan jag idag lÀste att han var den ende som hade en rejÀl utbidning pÄ omrÄdet)....

Tycker att han egentligen inte borde stÄ dÀr och traggla i denna typ av program. Han har passerat det stadiet redan.

Sedan kommer ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

ingenting

och

ingenting

sedan kommer Sam.

ingenting

ingenting

ingenting upphöjt till 12

.

.

.

resten

😛

Kellogg's Whole grain//:musik

Tycker att Mattias har en ganska gnÀllig ton. Men visst Àr han duktig. Fast han hÀngde ju löst igÄr, sÄ han kanske gÄr hem sÄ bra som man tror..

Postat
Tycker att Mattias har en ganska gnÀllig ton. Men visst Àr han duktig. Fast han hÀngde ju löst igÄr, sÄ han kanske gÄr hem sÄ bra som man tror..

"GnÀllig" var ordet! HÄller helt med. Sjöng faktiskt riktigt bra igÄr med mindre gnÀll men annars har han gnÀllt igenom hela programmet. Fattar inte vad juryn ser hos honom förutom att han passar och ser ut som en boyband medlem. 90Žs revival kanske. Redan....

Postat

Det Ă€r ju pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt precis tvĂ€rtom...tyvĂ€rr 😛 Hur skulle den killen - snabbt och sĂ€kert som amen i kyrkan - brejka (om det Ă€r det han Ă€r ute efter) eller snabbt sĂ€kra upp att hans talang och musikaliska kunskaper i övrigt blir sedda, leder till jobb osv om inte i Idol.

Postat

Jag fattar inte heller Amandas storhet. HÀlften av alla toner hon tar ligger minst en kvartston för lÄgt, tajmingen Àr inte speciellt bra heller, men det tycks juryn ha ett enormt överseende med.

Postat

Idol ja..

ett program man fĂ„r ta med en nypa salt enligt mig 😉

Mattias e duktig, men hallÄ, Vill folk verkligen ha mer boyband-snubbar...

Jag lÀgger min röst pÄ Daniel eller Christoffer

motivering: Entertainers e de bÄda, Bra röster och grymma sÄngare!

Tack Ä Hej för mig

/L

Postat
Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb!

Om du hade minsta aning om vad de tre utrÀttat i sin yrkesroll skulle du förmodligen flabba mindre. Kort sagt kan man vÀl sÀga att till exempel Breitholtz professionella omdöme smÀller rÀtt mycket högre Àn vad du och hela farmarligan hÀr i trÄden tillsammans hasplar ur er efter ett par glas rött i fredagssoffan.

Postat
Den största underhÄllningen Àr juryn som kommer med sina sk expertutlÄtanden sÄ man dör av flabb!

Om du hade minsta aning om vad de tre utrÀttat i sin yrkesroll skulle du förmodligen flabba mindre. Kort sagt kan man vÀl sÀga att till exempel Breitholtz professionella omdöme smÀller rÀtt mycket högre Àn vad du och hela farmarligan hÀr i trÄden tillsammans hasplar ur er efter ett par glas rött i fredagssoffan.

Men OJ sÄ duktigt dÄ.

Skiter fullstÀndigt om dom sÄ liggeer bakom Michael Jackson eller Madonna, U2, Stones eller whatever. Det gör ju bara saken bÀttre/roligare. Att om dom nu Àr sÄ grymma innom branschen sÄ borde dom ha mer vettigt att sÀga. Deras utlÀgg skrattar jag ihjÀl mig Ät. Att dom inte sjÀlva fattar hur jÀvla löjliga utlÀgg dom kommer med. JAG tycker det lÄter förjÀvligt. Sen skiter jag fullkomligt om andra inte tycker det. Sen fÄr det vara grannen eller Elvis..

MÄste jag vara bÀttre Àn den personen JAG kritiserar för att fÄ ha en Äsikt?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.