Jump to content
Annons

DJ-kurser i Gbg?


RioMontana (oregistrerad)

Recommended Posts

RioMontana (oregistrerad)

Tja. Är sugen på att gå en dj-kurs i Göteborgsområdet men hittar inga! Nån mer insatt som har något förslag på bra kurser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja. Är sugen på att gå en dj-kurs i Göteborgsområdet men hittar inga! Nån mer insatt som har något förslag på bra kurser?

Mitt hetaste tipps är att fråga på din lokala umndomsgård.

Dom brukar nämligen offta ha just sånna kurser!

Link to comment
Dela på andra sajter

RioMontana (oregistrerad)
Tja. Är sugen på att gå en dj-kurs i Göteborgsområdet men hittar inga! Nån mer insatt som har något förslag på bra kurser?

Mitt hetaste tipps är att fråga på din lokala umndomsgård.

Dom brukar nämligen offta ha just sånna kurser!

Okej! Men om man inte är ungdom längre? Finns väl nån maxålder för ungdomsgårdarna antar jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja. Är sugen på att gå en dj-kurs i Göteborgsområdet men hittar inga! Nån mer insatt som har något förslag på bra kurser?

Mitt hetaste tipps är att fråga på din lokala umndomsgård.

Dom brukar nämligen offta ha just sånna kurser!

Okej! Men om man inte är ungdom längre? Finns väl nån maxålder för ungdomsgårdarna antar jag?

Brukar vara maxålder typ 21 eller nått sånt.. mins inte rikitgt.

Annars kan du jue altid starta en studiecirkel o få bistånd via ABF osv.🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja. Är sugen på att gå en dj-kurs i Göteborgsområdet men hittar inga! Nån mer insatt som har något förslag på bra kurser?

Mitt hetaste tipps är att fråga på din lokala umndomsgård.

Dom brukar nämligen offta ha just sånna kurser!

Okej! Men om man inte är ungdom längre? Finns väl nån maxålder för ungdomsgårdarna antar jag?

Brukar vara maxålder typ 21 eller nått sånt.. mins inte rikitgt.

Annars kan du jue altid starta en studiecirkel o få bistånd via ABF osv.😊

Hur funkar det? har frågat studieförbundet vuxenskolan om det, men de sa att man inte kudne göra det om man bara lirade själv hemma..? :S hade vart sjukt bra ju o starta en studiecirkel för sig själv :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

om du är över 18 ?! gå in på en bar / klubb / hangoute... fråga djn om han är intresserad eller vet ngn som jobbar med djutbildning... då får du nog mest svar....

annars så har jag lite svårt och tro att man kan gå en kurs å bli dj?.... det är ett yrke som man växer i med åren....

men lycka till ... skriv gärna om du hittar ngt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...