Jump to content
Annons

varför inte skriva mer än låt titeln titelfältet när man postar ny låt?


sixties

Recommended Posts

Hej alla vänner. sitter och kollar på forumets senaste trådar och förstår att alla med bara en eller några ord är låttitlar på postade låtar.

Men om jag inte känner till den som postat sin låt och om låten inte råkar heta "hevay metal breakdown" eller " dancing at the disco" osv. så finns det inget som säger vad det är för musik, inget som lockar en att lyssna!

vore trevligt med en liten beskrivning som gör en nyfiken och vill höra hur det låter. Få dem som gillar den typ av musik du gör att lyssna och komentera.

Skulle inte det vara bra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Klickar du på Visa Nya Inlägg, så ser du alla nya inlägg, och i vilken avdelning det är postat. Detta gäller även demolåtarna.

Inte om man som jag typ enbart surfar på första sidan.. där är det ingen information om nånting typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickar du på Visa Nya Inlägg, så ser du alla nya inlägg, och i vilken avdelning det är postat. Detta gäller även demolåtarna.

Inte om man som jag typ enbart surfar på första sidan.. där är det ingen information om nånting typ.

Så du är lite för FIN för att trycka på "Visa nya inlägg", vaaaa? 😆🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickar du på Visa Nya Inlägg, så ser du alla nya inlägg, och i vilken avdelning det är postat. Detta gäller även demolåtarna.

Inte om man som jag typ enbart surfar på första sidan.. där är det ingen information om nånting typ.

Så du är lite för FIN för att trycka på "Visa nya inlägg", vaaaa? 😆🙂

Näe.. Lat, Tore. Lat! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klickar du på Visa Nya Inlägg, så ser du alla nya inlägg, och i vilken avdelning det är postat. Detta gäller även demolåtarna.

Inte om man som jag typ enbart surfar på första sidan.. där är det ingen information om nånting typ.

Surfa inte där då?

Visa Nya Inlägg är överlägset den mest besökta sidan för mig. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag håller med 60s. -Hur svårt är det att skriva in en liten beskrivning också?

Det handlar ju liksom lite om marknadsföring... 🙂

Jag skrev faktiskt precis samma sak på Kontrollrummet förut, dock blev jag nerröstad av personer (IDG bland annat 😠 ) som tyckte att "genren spelar ju ingen roll, det är musiken som är det viktiga". 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag håller med 60s. -Hur svårt är det att skriva in en liten beskrivning också?

Det handlar ju liksom lite om marknadsföring... 🙂

Jag skrev faktiskt precis samma sak på Kontrollrummet förut, dock blev jag nerröstad av personer (IDG bland annat 😛 ) som tyckte att "genren spelar ju ingen roll, det är musiken som är det viktiga". 😱

Har IDG ett användarkonto på Kontrollrummet? 😠

F ö så hjälper det ju inte så mkt att man får se vilken avdelning det är postat i, med tanke på hur breda kategorierna är... 🙂 Problemet är väl att när man laddar upp en låt så står det just "Låttitel" som sedan blir till trådtitel... så skriver folk in typ "inget än" så ser det helt kajko ut på förstasidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

så lösningen kan vara att efter låt titeln kan man göra en parantes och skriva något som kan locka lyssnare.

eller att oldsberg eller nån fixar ett fält där man skriver en beskrivnig som sedan syns i trådens titel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut! jätte trevlig idé... jag gillar mest Classic Rock till Pop/Country Rock. Svårt att veta vilka man riktigt ska lyssna på.

De flesta låtar som ligger i Rock/Metal är metal aktigt... åtminstone när jag har random klickat (kanske bara har otur 😕 ) och i Pop/Country så borde ju allt från mainstream pop till rockig country finnas. Svårt att hitta sånt man gillar då näär man e lite in between som jag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...