gategothia Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Hej! Jag har skaffat en synth till reason 3.0. Men jag kan inte spela in. Den säger att jag skall disebla synthen. Men då kan jag ju inte spela in 😳 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
cm0s Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Hej! Jag har skaffat en synth till reason 3.0. Men jag kan inte spela in. Den säger att jag skall disebla synthen. Men då kan jag ju inte spela in 😳 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP Vad är det för synth du har och hur har du kopplat den? Du kan inte spela in ljudet från din synth till Reason.
jollehojje (oregistrerad) Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Det är inte så att det blir någon konflikt om du har andra syntar som är aktiverade samtidigt?
gategothia Postat 10 september 2007 Trådstartare Postat 10 september 2007 Hej! Jag har skaffat en synth till reason 3.0. Men jag kan inte spela in. Den säger att jag skall disebla synthen. Men då kan jag ju inte spela in 😳 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP Vad är det för synth du har och hur har du kopplat den? Du kan inte spela in ljudet från din synth till Reason. Jag har en midismart synth som är kopplad via usb.
ThomasJ Postat 10 september 2007 Postat 10 september 2007 Tjaba. Din synth är ett MIDIKlavatur snarare. Hittar du klaviaturet i Reason? Alltså fins den som en enhet i programmet?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.