spaceman Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Studio-nördvarning pÄ denna: http://users.student.lth.se/e96an/vintage/af/af.html
Steinb Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 "Lite"??? :-) Klockrent! BeundransvÀrt initiativ mÄste jag sÀga!
DivineCo Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Gud vilken spÀnnande historia. Rena detektivarbetet och killen som gjorde det verkar ju vara helt brilljant. En bitarnas sherlock.
Sonefors Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vilket jÀvla snille. Hur fan kan man komma pÄ nÄgot sÄdant
Hellpig Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Citat överskred lĂ„ngt de förvĂ€ntningar jag hade nĂ€r jag började med avkodningen. ...satte ju pricken över i:et sĂ„ att sĂ€ga. BeundransvĂ€rt att han ville, orkade och kunde komma till sin lösning. Kul lĂ€sning! đł
AssOwLâą Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vilken offring... đł Starkt gjort att inte ge upp i alla fall.
Fidden Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Kan inte hjĂ€lpa att jag blev lite besviken över att han inte lyckades fĂ„ ut nĂ„gon kĂ€llkod ur ljudsignalen manuellt, utan var tvungen att anvĂ€nda en emulator... KĂ€ndes som lite fusk đ Men snyggt jobbat var det iallafall
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.