spaceman Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Studio-nördvarning på denna: http://users.student.lth.se/e96an/vintage/af/af.html
Steinb Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 "Lite"??? :-) Klockrent! Beundransvärt initiativ måste jag säga!
DivineCo Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Gud vilken spännande historia. Rena detektivarbetet och killen som gjorde det verkar ju vara helt brilljant. En bitarnas sherlock.
Sonefors Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vilket jävla snille. Hur fan kan man komma på något sådant
Hellpig Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Citat överskred långt de förväntningar jag hade när jag började med avkodningen. ...satte ju pricken över i:et så att säga. Beundransvärt att han ville, orkade och kunde komma till sin lösning. Kul läsning! 😳
AssOwL™ Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vilken offring... 😳 Starkt gjort att inte ge upp i alla fall.
Fidden Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Kan inte hjälpa att jag blev lite besviken över att han inte lyckades få ut någon källkod ur ljudsignalen manuellt, utan var tvungen att använda en emulator... Kändes som lite fusk 😊 Men snyggt jobbat var det iallafall
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.