musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Hej! Jag installerade ett knippe program från en program-cd som var med min kamera. Nu när jag tittar på "Start" och sedan Programförteckningen så får jag fram alla 8 programnamnen, men på 3 av dem finns bara två menyalternativ att klicka på "Read Me" och "Uninstall". Helskumt. Vart tog de 3 programmen vägen? Kan jag nå dem nån annanstans ifrån? Hur gör jag för att få fram själva programmen s.a.s.? Kan ha vart nåt vajsing, för dessa program tog mycket lång tid att installera, över timmen... Och första gången så gick det inte alls, för då stannade hela datorn och andra gången så kom det upp en ruta som sa att programmen var på ett språk jag inte hade valt när installationsprogrammen frågade, typ "vilket språk talar du?". Svenska markerade jag, men programmen var på engelska. När jag i det läget tryckte för att gå tillbaka, så gick installationen ändå framåt och en massa små rutor kom fram i listen längst ned på skärmen. Efter dryga timmen var dock installationen "klar". 😛 :musik
Assar Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Man ska inte installera sånt där som kommer med kameror. Det mesta är bara skit och halvknackigt. Drivrutinen behövs ibland, men inte alltid. Vill man ha ett bildprogram är det vettigare att skaffa ett oberoende kvalitetsprogram.
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Man ska inte installera sånt där som kommer med kameror. Det mesta är bara skit och halvknackigt. Drivrutinen behövs ibland, men inte alltid. Vill man ha ett bildprogram är det vettigare att skaffa ett oberoende kvalitetsprogram. Tror du det? 😛😄 Jag vill ju kunna överföra sekvenser via fw och/eller usb till datorn. Hade vart kul om nåt av Canons program fungerade bra. Frågan är ju nu vart 3 av dem tog vägen... 🙂😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.