Jump to content
Annons

Lite snabbhjälp att hitta affär !

Recommended Posts

nightcrawlr (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej allesammans, sitter pa ett internet-cafe nere i hamburg, försöker hitta nat ställe som säljer instrument, men hittar ingenting. borde det inte finnas nünting iallafall? Kommer inte ihüg vad den stora "europas största" musikaffär heter. tacksam för hjälp.

mvh. Jimmy

edit. Jag har dessutom bilen sa kan sjalkvklart tanka mig att aka en bit utanför.

Redigerat av Gäst
Annons
Postat
Hej allesammans, sitter pa ett internet-cafe nere i hamburg, försöker hitta nat ställe som säljer instrument, men hittar ingenting. borde det inte finnas nünting iallafall? Kommer inte ihüg vad den stora "europas största" musikaffär heter. tacksam för hjälp.

mvh. Jimmy

edit. Jag har dessutom bilen sa kan sjalkvklart tanka mig att aka en bit utanför.

Är det kanske thomann du menar eller musicstore

Postat

mvh. Jimmy

Been there, done that. Var där i fjol. Finns inga instrumentaffärer i Hamburg.. Lade två timme av weekendsemestern åt att åka ut till nån musikaffär i förorten (som var den enda som fanns i Hamburg). Det jag då fann var något som såg ut som en spåkärringslägenhet fylld med bongotrummer som dessutom stängde efter 10 minuter efter jag kommit fram. Helt meningslöst..

Tips; Lägg inte tid på semestern att leta musikaffär i Hamburg.

nightcrawlr (oregistrerad)
Postat

okey, fan vad synd, det ar ju sa billigt har =( tack anda

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.