nightcrawlr (oregistrerad) Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 (redigerat) Hej allesammans, sitter pa ett internet-cafe nere i hamburg, försöker hitta nat ställe som säljer instrument, men hittar ingenting. borde det inte finnas nünting iallafall? Kommer inte ihüg vad den stora "europas största" musikaffär heter. tacksam för hjälp. mvh. Jimmy edit. Jag har dessutom bilen sa kan sjalkvklart tanka mig att aka en bit utanför. Redigerat 31 juli 2007 av Gäst
DrHans Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Hej allesammans, sitter pa ett internet-cafe nere i hamburg, försöker hitta nat ställe som säljer instrument, men hittar ingenting. borde det inte finnas nünting iallafall? Kommer inte ihüg vad den stora "europas största" musikaffär heter. tacksam för hjälp.mvh. Jimmy edit. Jag har dessutom bilen sa kan sjalkvklart tanka mig att aka en bit utanför. Är det kanske thomann du menar eller musicstore
Hemluth Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Hej allesammans, sitter pa ett internet-cafe nere i hamburg, försöker hitta nat ställe som säljer instrument, men hittar ingenting. borde det inte finnas nünting iallafall? Kommer inte ihüg vad den stora "europas största" musikaffär heter. tacksam för hjälp.mvh. Jimmy edit. Jag har dessutom bilen sa kan sjalkvklart tanka mig att aka en bit utanför. Been there, done that. Var där i fjol. Finns inga instrumentaffärer i Hamburg.. Lade två timme av weekendsemestern åt att åka ut till nån musikaffär i förorten (som var den enda som fanns i Hamburg). Det jag då fann var något som såg ut som en spåkärringslägenhet fylld med bongotrummer som dessutom stängde efter 10 minuter efter jag kommit fram. Helt meningslöst.. Tips; Lägg inte tid på semestern att leta musikaffär i Hamburg.
nightcrawlr (oregistrerad) Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 okey, fan vad synd, det ar ju sa billigt har =( tack anda
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.