Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det Àr en Santana Delux les paul modell......kan inte hitta nÄn info om den pÄ nÀtet!....hoppas det finns nÄgon hÀr som kan lite om gitarrer!....

vad kan ni sÀga om den??

vad Àr den vÀrd med mera!?

Annons
Postat

paul reed smith-gitarrer, som santana Àr kÀnd för att anvÀnda, har ju nÄn modell som Àr hans signatur-gura, o den e om jag inte missminner mig helt o hÄllet minst lika dyr som de andra topshellgitarrerna frÄn PRS.. alltsÄ listpris mellan 30 o 50 000 Kr..

min gamla gitarrlÀrare hade en prs, och den blev jag kÀr i totalt nÀr jag lirade pÄ den.. ruggigt grym gitarr..

Postat

Har man en Santana-PRS och inte har nĂ„t hum om vad den Ă€r vĂ€rd, eller lyckas hitta nĂ„n info pĂ„ nĂ€tet, sĂ„ kan man börja ana att nĂ„t inte stĂ„r rĂ€tt till hos innehavaren 😉

Postat
Har man en Santana-PRS och inte har nĂ„t hum om vad den Ă€r vĂ€rd, eller lyckas hitta nĂ„n info pĂ„ nĂ€tet, sĂ„ kan man börja ana att nĂ„t inte stĂ„r rĂ€tt till hos innehavaren 😉

ja hÄller med..

sÀlj den till mig.. du fÄr 3000 spÀnn rakt av, utan kvitto !!!

Postat

Hej!...

NÀe den ser inte riktigt ut sÄ dÀr.....min ser mycket Àldre ut ocksÄ....och den har inte fÄglarna pÄ halsen.....hittade en halvtaskig bild av den!.....

Santana.JPG

Postat
Bilden funkar visst inte nu!

http://brilje.bilddagboken.se/index.php?ma...SZjdXJyaW1nPTA=

hÀr la jag bilden!....

Jag kan ha helt fel men i mina ögon ser den ut att vara lika dan som min egen. Min Àr iofs ganska modifierad.

Santana vete fanken... den heter i sÄ fall Sigma och Àr en gammal gibsonkopia frÄn 60-70 tal. Jag köpte min för 1500 spÀnn. Har blivit erbjuden 10 000 för den av en gitarronanist. För egen del skulle jag aldrig byta ut den. Gitarrer av detta slag Àr inte en frÄga om pengar.

Postat

mycket lik en sigma les paul se jag nu nÀr jag sÀkte pÄ den pÄ google....men det stÄr fortfarande Santana delux pÄ min!!

Postat
mycket lik en sigma les paul se jag nu nÀr jag sÀkte pÄ den pÄ google....men det stÄr fortfarande Santana delux pÄ min!!

om de e skruvad hals, kanske nÄn har bytt hals mot santana deluxe halsen!?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.