Jump to content
Annons

Cubase krash


lonewind

Recommended Posts

Hej!

Har något mer än jag fått följande meddelande av Cubase SX 3?

A serious problem has accurred: Please try to save your project under another name and then restart Cubasesx3.exe. If this problem persists please contact Steinberg Technical Support with a description of what you do to create this problem, and the created file C:\Program\Steindberg\Cubase SX 3 \Cubasesx3.LOG

Detta meddelande kommer när jag försöker ladda projectet och cubase låser sig då i laddningen och jag måste ctrl+alt+delete stänga det.

Är det bara att säga tack och adjöss till projectet och alla timmar man lagt ned på det eller går det att rädda på något vis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Har något mer än jag fått följande meddelande av Cubase SX 3?

A serious problem has accurred: Please try to save your project under another name and then restart Cubasesx3.exe. If this problem persists please contact Steinberg Technical Support with a description of what you do to create this problem, and the created file C:\Program\Steindberg\Cubase SX 3 \Cubasesx3.LOG

Detta meddelande kommer när jag försöker ladda projectet och cubase låser sig då i laddningen och jag måste ctrl+alt+delete stänga det.

Är det bara att säga tack och adjöss till projectet och alla timmar man lagt ned på det eller går det att rädda på något vis?

Jag har fått detta ochså en gång,då var det en plugg som jag använde i projektet som ställde till det.plockade bort denna och sen var problemet löst.Har du kanske installerat nånting nyligen,kanske nån demo eller nåt kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa att byta namn tillfälligt på din vstplugins mapp. Kolla sedan om projketet går att öppna. Funkar det så bör du kunna luska dig fram till vilken plugg det är som ställer till med problemen genom att lägga tillbaka dem gruppvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...