Jump to content
Annons

Sångare/sångerska sökes för projekt..


hobbex2004

Recommended Posts

Hej,

Söker med ljus & lykta efter en sångare/sångerska till mitt soloprojekt att samarbeta med .. För att i första hand lägga sång på mina låtar.

Låtarna är väldigt blandade i stil, men allt från ballader till snabbare powermetal liknande låtar (rock/hårdrock i grund o botten mao).

Gillar att experimentera, genom att blanda in andra musikstilar... därför är det inget krav att du måste sjunga som en pudelrockare... Kan vara häftigt att blanda hårdare/snabbare musik med tex Pop-sång.

Det är dock en fördel om du kan ta i, eller föändra din röst så att det inte låter för enformigt.

Om du bor i Götet så är det ju guld värt... om inte så kan vi samarbeta över nätet. Jag kör i Cubase (SX3)

Kontakta mig via PM, skriv en kort info om dig själv och dina musikaliska prefrenser... så kan du även få smakprov på låtarna....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejsan.

Achillea heter jag, är 18 år. Har alltid sjungt enda sen jag var liten och har även spelat piano i säkert.. 12 år. även börjat spela gitarr nu det senaste.

Jag har spelat in en demo, "adore", men den är rätt så platt, det var ett år sedan. Jag skriver mycke musik själv och älskar att sjunga.

Jag bor 3 mil söder om gbg, så avståndet är inga problem.

Mvh Achillea

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...