jensss (oregistrerad) Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hej Jag har problem med mitt cubase sx 3. En dag så slutade det låta om mina audio och mjukvarusynth-spår. MIDI låter fortfarande. Högst obskyrt. Någon som råkat ut för samma sak och lyckats lösa det? MVH Jens
Hellpig Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Vad är det för skillnad på mjukvarusynth o midi? Nu behöver vi inte bli besservissrar o förklara vad midi egentligen är. Men jag tolkar det du skriver som ... ja, jag vet inte.
jensss (oregistrerad) Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Vad är det för skillnad på mjukvarusynth o midi? Nu behöver vi inte bli besservissrar o förklara vad midi egentligen är. Men jag tolkar det du skriver som ... ja, jag vet inte. Jag får alltså inget ljud förutom datorns General Midi ljud.
Lundin Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Har man kollat så Cubase har intitierat ljudkortet och att det inte står "not connected" under VSTconnections?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.