Jump to content
Annons

Radera projekt?


Recommended Posts

Hur tar jag enklast och sÀkrast bort projekt i Cubase? Vet att jag har en del projekt som inte kommer att bli nÄnting. Kan man göra detta pÄ olika sÀtt? GÄr det att dra ett projekt direkt i papperskorgen?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Tack för era svar! 🙂 Trodde ocksĂ„ att det var sĂ„ enkelt men vĂ„gade inte prova, tĂ€nkte att kanske Cubase reagerar konstigt nĂ€r jag öppnar andra projekt...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

SjÀlv har jag tidigare gjort misstaget att inte lÀgga varje projekt i en ny och unik mapp, vilket gör det hela mycket svÄrare... Jag öppnar projektet, raderar audiofilerna först i arret, sedan i poolens trashcan för att sedan kunna radera sjÀlva cpr-filen.

Nu för tiden har jag dock lÀrt lÀxan och skapar sÄledes en ny mapp dÄ jag startar upp ett nytt projekt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vill bara Ă„ de starkaste instĂ€mma med föregĂ„ende talare. JAg har tvĂ„tusenfemhundra audiofiler i en enda röra. De tar upp ungefĂ€r 12 GB av min hĂ„rddisk och jag orkar aldrig gĂ„ igenom dem allihop. Att alltid göra en egen map till varje projekt Ă€r verkligen viktigt. 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...