Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 http://thetoddtime.com/Show Todd some love! 🙂 Men den är ju fortfarande under uppbyggnad. 😛
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Varje gång jag försöker bajsa så blir det bara prutt... 😉
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 🙂 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig Aladdin? 😉
Overkill Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😉 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 🙂
Pazo Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 EN HEEEEELT NYYYYY VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!! EN PLATS JAG INTE VISSTE FAAANNNSSS!!! 😄 Men där bestämmer jag Så underbart Att vara här i en helt ny värld med diiiiig Aladdin? 😛 Va är det för fråga egentligen!!
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Jag stämde om gitarren igår till en rätt skön stämning. 😛 Istället för det vanliga EADGBe kör jag nu EBEGBe. Lätt och smidigt att ta ackord nu, bara trycka ner pekfingret så har man ett moll-ackord och om man vill ha dur så är det bara att trycka ner på G-strängen. 😄 Naaajs 🙂
david.roennlund Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 David: Jag syftade på åldersgräns-förslaget här på forumet signerat Light Head. Sen såg jag förut att Band of Horses kommer till Sverige och ska spela på Sticky Fingers i Göteborg och där är dte 18-årsgräns. 😛 Vafan har Ljushuvudet hittat på nu 😄 , måste hitta tråden !!!!
Dingbats Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Nä, om man ska ta och lägga sig i dag med. Gonatt!
Micke H Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Jag fattar ingenting av allting...lixom 😮 Jag fattar allting... 😉 ...av ingenting... 😄
Micke H Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Kom du ihåg att torka ordentligt? Annars fastnar det i kalsongerna.
Pazo Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Jag torkade ordentligt. Var lite av en lyckobajs så de var inge å torka ändå
Pazo Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Nu finns Dance, Kill, Move som en artist på iLike på Facebook
Fidden Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 På tal om aladdin, har ni sett Aladdin and the Cave Of Cheeseburgers? Den är ganska underhållande och finns på youtube, här är del 1 🙂 Här är en liten först förresten.
david.roennlund Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 (redigerat) På tal om aladdin, har ni sett Aladdin and the Cave Of Cheeseburgers?Den är ganska underhållande och finns på youtube, här är del 1 😉 Här är en liten först förresten. 🙂 , kul ! Har aldrig hört om det förut ? Hur finner du allt fidden ? Redigerat 5 december 2007 av david.roennlund
Micke H Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Forevermore! Into the night! Blistering! Skittråkig låt, töntig text, asrolig att använda som catch phrase, hur går det ihop? 🙂
Recommended Posts