ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Dessa är det jag kikat på idag: Mkt bekväma alltså.
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår. Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen?
Pazo Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Måste läsa över hundra sidor innan klockan 4 🙁 Jag trodde de skulle vara mkt mindre så jag lämnade det till nu. men icket! mycket var det!
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😮
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😮 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😄 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😮
ThomasJ Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 😄 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😮 Fast jag fickförmig att jag inte var ensam om just den saken:P
Pazo Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Fick skumma igenom allting! 😮 Måste ju få lite tid att äta också! tio köttbullar med ketchup och två stekta ägg 😄
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Förövrigt så flyttajagin i nya lya igår.Härligt som fan. Har allt där nu, förutom musikprylarna. Föresten Mrmuffinman, kommer du o hällsarpå i sthlm snart igen? Har inget planerat just nu men jodå.. Nångång kommer jag ner igen. 🙂 Sist var jue riktigt trevligt. Dock var jag lite rundomfoten då:S 😄 Fast jag fickförmig att jag inte var ensam om just den saken:P Nejdå.. de va fler som var lite rund 😮
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Fick skumma igenom allting! 😮Måste ju få lite tid att äta också! tio köttbullar med ketchup och två stekta ägg 😄 Inte dumt alls 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Det regnar ute. Massor. Imorgon har jag möte. Även inlämning i psykolgoin. Smart som jag är glömde jag maila över dte till mig själv så jag kan inte gå igenom det. 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Diskussionen om dåliga låtar börjar bli kul. 🙂
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hade vart extremt kul om nattvaktaren hade varit med i politikdiskussionen mot Löken. 🙂
Fidden Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hade vart extremt kul om nattvaktaren hade varit med i politikdiskussionen mot Löken. 🙂 Haha, ja!
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 http://www.amazon.com/P/dp/B000OZ2CKC/ref=...5667&sr=1-1 Den skivan skulle jag vilja ha. Johnny Depp, nån snubbe från Butthole Surfers (lyssnade inte du på dom, Dingbats?) och även Flea är med. Grymt!
Micke H Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 You go, Overkill! Smiska Andys stjärt så hårt att han kan kyssa månen. 😄
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 You go, Overkill! Smiska Andys stjärt så hårt att han kan kyssa månen. 😄 Det går väl som vanligt - man kommer med meningslösa inlägg och sedan får man tillbaka skiten i ansiktet. 😱
Micke H Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Hmm, det fungerar inte alltid att översätta engelska förolämpningar... 😄
Micke H Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 (redigerat) You go, Overkill! Smiska Andys stjärt så hårt att han kan kyssa månen. 😱 Det går väl som vanligt - man kommer med meningslösa inlägg och sedan får man tillbaka skiten i ansiktet. 😄 Närå, dina inlägg är inte meningslösa. 🙂 Om du inte menar denna tråden...? 😄 Redigerat 19 september 2007 av Lynxo
Overkill Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Moe's Art's Mozart Hihi det låter som att man säger Mozart två gånger (förutom det att man säger mer z-igt på Mozart då.) 😄
Neosus Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Råkade fläska på rejält med reverb på min gitarr och helt plötsligt blev jag Sigur Ros 😱 ...de va skönt 😆
Dingbats Postat 19 september 2007 Postat 19 september 2007 Jag brukar inte köra reverb på gitarren... jag kör gitarr på reverbet 😱
Recommended Posts