Jump to content
Annons

Addictive Drums Demo

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Försökte installera demoversionen av Addictive Drums nu ikväll/natt. Det gick inte alls! Har Win XP och PC. Det stod att man skulle installera alla 9 komponenterna. Började med den första. Kom upp en varningruta om okänd utgivare. Tryckte ändå ok och fortsatte installationen av komponent 1. När det var klart så kom det upp en ruta om att jag skulle sätta in disk 2 nu för att fortsätta. Disk 2? Antog att det var komponent 2, så jag provade med den. Det gick inte - det kom upp ett meddelande om att den var på ett annat språk som inte trakterades av Windows, ett dj**la massa bök och text på hela sidan. Men det verkade också som att komponent 2 INTE var samma sak som den eftersökta disk 2, för i bakgrunden låg den där rutan fortfarande kvar om att installationen fortfarande väntade på att jag skulle installera DISK 2. Vilken disk??

Nån som...?

//:musik

Redigerat av musik
Annons
musik (oregistrerad)
Postat
  Emulator sa:
värdelös info för dig, men ändå: jag har XP o PC, inga probs....

Ok, men fick du upp frågan om disk 2?

Postat
  musik sa:
  Emulator sa:

Kanske överflödigt men kolla på XLN Audios forum om ingen annan haft samma problem. Om inte så ställ frågan där, de är hyfsat snabba på att svara!

Postat
  Hellpig sa:
  musik sa:
  Emulator sa:

Kanske överflödigt men kolla på XLN Audios forum om ingen annan haft samma problem. Om inte så ställ frågan där, de är hyfsat snabba på att svara!

Har svarat på forumet:

http://www.xlnaudio.com/forum/viewtopic.php?p=1980#1980

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.