Hemluth Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Min dator krachade igår kväll coh jag har tviungats installera om allting. Allting var Frid och fröjd tills ljudet plötsligt försvann. Jag upptäckte att WAV drar ned sig själv. När jag går till volymmixern så kan jag inte dra upp den, den åker ned av sig själv, som att något jävla spöke drog ned den. Detta hände helt utan anledning och det fungerade tidigare. Jag har ingen jävla aning om varför. Det kan tilläggas att ljudkortet är en Mbox 2 Factory, oc hallt fungerade frid och fröjd för en timme sedan.
Hemluth Postat 23 april 2007 Trådstartare Postat 23 april 2007 Nu har jag fått igång en del ljud, fast det låter som att det är fel klockfrekvens, jag fattar ignenting...
Kill All Autotuner Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Fy Farao, det låter som ett fall för Mission Impossible gänget här på forumet.
Hemluth Postat 23 april 2007 Trådstartare Postat 23 april 2007 Sannerligen. Dags för mac snart tror jag.
ynot Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 kolla så inte någon tagent på keyboardet har hängt sig eller likanade hårdvaru prob ...
osiris Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Har det oväntat hamnat nån automation på spåret som gör så att du inte kan dra upp volymen och att den åker ner igen?
Hemluth Postat 23 april 2007 Trådstartare Postat 23 april 2007 Kan man automatisera någonting i windowsmixern? Det är liksom där de tär fel.
Lars XLN Audio Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Det där är ett tokigt fel, har sett det också när jag försökte få messenger att funka. Trodde då att det hade med den automatiska rundgångsfunktionen att göra. Minns tyvärr inte om/hur jag redde ut det, det var inte på min dator...
Nexustwins Postat 24 april 2007 Postat 24 april 2007 Har samma probs med min mic, men in då... Det är dina drivrutiner som inte kan hitats eller är felaktiga, windowsmixer hittar alltså ingen parameter att styra. Bara att installera om ditt ljudkort så borde det nog funka prima igen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.